بازداشت ۵ فعال غیرمجاز ارزی در مرکز تهران

بازداشت ۵ فعال غیرمجاز ارزی در مرکز تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری پنج صرافی غیرمجاز که در پوشش یک شرکت خصوصی اقدام به خرید و فروش ارز می کردند، خبر داد.

به گزارش سیمارتیکل، سرهنگ مهدی افسری در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی یک شرکت خصوصی در خیابان توحید تهران شدند و در تحقیقات خود متوجه خرید این افراد شدند. و فروش غیر مجاز ارز در این مکان.

وی ادامه داد: در تحقیقات ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ نیز مشخص شد که مدیرعامل این شرکت یک مجرم زن بوده که با همکاری چهار نفر از اعضای این شرکت اقدام به خرید و فروش غیرقانونی ارز در سطح وسیع می کند. هماهنگی با مقامات قضایی در خصوص مقیاس و مجوز لازم برای اجرای عملیات.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: همچنین دفتر این شرکت مورد بازرسی قرار گرفت که طی آن ۳۵ هزار و ۴۵۰ دلار آمریکا، ۸۶۵ هزار دینار عراقی، ۳ هزار و 200 میلیارد ریال ترکیه کشف و 3850 یورو کشف و ضبط شد.

این افسر با اعلام تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده گفت: این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جنایت به دادسرا اعزام شدند. همچنین تحقیقات تکمیلی در این زمینه در حال انجام است.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت ۵ فعال غیرمجاز ارزی در مرکز تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت ۵ فعال غیرمجاز ارزی در مرکز تهران"، کلیک کنید.