بازداشت 3 جاعل اسناد دولتی در غرب تهران

بازداشت 3 جاعل اسناد دولتی در غرب تهران

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری 3 نفر از جعل اسناد رسمی در شهریار خبر داد.

به گزارش سیمارتیکل، سردار مهدی کرمی در تشریح این خبر گفت: بر اساس رصد ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی منطقه غرب استان تهران، گزارش هایی مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه جعل اسناد دولتی و صدور پروانه برق غیرمجاز گزارش شده است. در روستای یوسف آباد سیرفی شهرستان شهریار موضوع رسیدگی و مدیریت در این خصوص در دستور کار مسیولان قرار دارد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی برای تایید صحت گزارش های دریافتی اطلاعاتی را انجام دادند. در ادامه با مراجع قضایی هماهنگی های لازم را انجام دادند و پس از اخذ مجوز سه تن از پرواربندی های فعال در پرونده را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به عملیات ماموران پلیس آگاهی برای دستگیری این افراد گفت: سرانجام در عملیاتی که شب گذشته با هماهنگی مقامات قضایی انجام شد، ماموران به مخفیگاه این افراد رفتند. سه متهم شهریار نگار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند

کرمی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده در زمینه جعل اسناد دولتی و صدور انشعاب برق برای زمین های مزرعه غیرمجاز فعالیت داشتند، گفت: این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود اعتراف کرده اند. همچنین با دستور قضایی متهمان به جرم دریافت رشوه و جعل اسناد رسمی در اختیار پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفتند و تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت 3 جاعل اسناد دولتی در غرب تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت 3 جاعل اسناد دولتی در غرب تهران"، کلیک کنید.