برتری ایران بر امارات در نیمه اول/هدیه حریف به تیم ضعیف قلعه‌نویی – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سیمارتیکل، تیم های ملی فوتبال امارات و ایران در دور دوم مرحله سوم مقدماتی امروز سه شنبه 29 شهریور از ساعت 19:30 در ورزشگاه حجه بن زاید العین به مصاف هم می روند. جام جهانی 2026 با داوری کره جنوبی “کیم جونگ ائوک” توافق کردند که نیمه اول این بازی 1-0 پیش بود. مهدی قیدی برای ایران (3+45) گلزنی کرد.

مقاله امارات:

خالد عیسی، خلیفه الحمادی، قوامی کویدو، خالد الجانانی، عبدالله ادریس، عبدالله حمد، یحیی نادر، حرب عبدالله، تهنون الزوابی، یحیی الغسانی و کایو کندو.

ترکیب ایران:

علیرضا بیرانوند، صالح حردانی، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، امید نورافکن، سامان قدوس، مهدی قیدی، علیرضا جهانبخش (38 – کارت زرد) و مهدی طارمی.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 6 مهدی طارمی فرصت خوبی برای ضربه زدن به توپ داشت اما تاخیر او به قیمت اولین فرصت مهم بازی تمام شد.

طارمی فرصت گلزنی را از دست داد

در دقیقه 8 طارمی دوباره در موقعیت گلزنی قرار گرفت و این بار با دروازه بان امارات تک به تک شد اما خالد عیسی موفق شد ضربه طارمی را مهار کند تا مهاجم ملی پوش باز هم از گلزنی بازماند.

از دقیقه 10 تا 20 بازی بیشتر در میانه میدان بود و موقعیت خاصی از نظر گلزنی وجود نداشت. مهدی قیدی بارها با سرعت و تکنیک خوب خود مدافعان اماراتی را در سمت چپ خط دفاعی آزار داد.

در دقیقه 29 یک ضربه ایستگاهی برای تیم ملی امارات ایجاد شد که بازیکن این تیم توپ را به داخل محوطه جریمه ایران فرستاد اما کایو نتوانست به توپ برسد و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

مقابل امارات در نیمه اول برتری/ حریف ایران به تیم ضعیف کلانوی هدیه داد.

گل آفساید ایران

در دقیقه 30 بازیکنان ایران روی یک حرکت تیمی از سمت راست به سمت دروازه امارات هجوم بردند و سپس جهانبخش توپ را به نورافکن داد و او ضربه ای زد که مدافعان امارات تا حدودی توپ را مهار کردند و ایران دوباره صاحب توپ شد. . طارمی از راه رسید و مهدی کایدی را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن موفق شد دروازه امارات را باز کند اما داور گل را آفساید اعلام کرد و پس از بررسی صحنه توسط سیستم داوری ویدئویی VAR، تصمیم داور پذیرفته نشد. گل ایران مردود اعلام شد.

در دقیقه 35 علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران به دلیل خطا روی عبدالله حمد از داور مسابقه کارت زرد گرفت و بازیکنان امارات معتقد بودند داور باید جهانبخش را با کارت قرمز از زمین بازی اخراج می کرد.

در اواخر نیمه اول وینگر تیم ملی پس از برخورد مهدی قائدی با بازیکن امارات مصدوم شد اما با کمک کادر پزشکی توانست به بازی خود ادامه دهد.

در وقت اضافه مهدی قیدی در محوطه جریمه امارات بر اثر اشتباه خالد ابراهیم توپ را دریافت کرد و توانست با پای راست به زیبایی توپ را بزند و خالد عیسی واکنشی نشان نداد و توپ وارد دروازه امارات شد تا ایران. شادی به رختکن می رود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برتری ایران بر امارات در نیمه اول/هدیه حریف به تیم ضعیف قلعه‌نویی – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برتری ایران بر امارات در نیمه اول/هدیه حریف به تیم ضعیف قلعه‌نویی – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.