برنامه ریزی مدون و پایبندی به آن مهمترین راه پیشرفت شهری است – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

برنامه ریزی مدون و پایبندی به آن مهمترین راه پیشرفت شهری است - خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سیمارتیکل، عیسی هواسی شامگاه سه شنبه در حاشیه حضور در شهرداری مرکزی سنندج و استماع و رسیدگی به مشکلات مردم با اشاره به خدماتی که توسط مسؤولان انجام می‌شود، اظهار کرد: خدمات صورت گرفته همچون ویترین نظام است و شهرداری در تنوع و تکثر این خدمات نقش دارد.

وی ادامه داد: جایگاه شهرداری و ارتباط آن با تمامی آحاد جامعه آن را ویترین نظام تبدیل کرده است.

وی با اشاره به موضوعات اساسی حوزه مدیریت شهری گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز، حذف پارکینگ و برخوردهای چندگانه و سلیقه‌ای از چالش‌های حوزه ساخت و ساز است که به حوزه مدیریت شهری برمی‌گردد.

هواسی تاکید کرد: ارتقای سطح مدیریت و زیباسازی شهری نیازمند ایجاد پارکینگ‌های طبقات، ساماندهی مشاغل مزاحم، افزایش کیفیت آسفالت شهری، ساماندهی اماکن مذهبی، ساخت دهکده سلامت، پایبندی به طرح جامع ترافیکی، افزودن ایستگاه‌های به روز تاکسی و اتوبوس، ساماندهی آب‌های سطحی است که این اقدامات بر مبنای کار جهادی پیش می‌رود.

بازرس کل کردستان عنوان کرد: برنامه ریزی مدون و پایبندی به اجرای آن، بهترین راه برای پیشرفت شهری است.

هواسی تصریح کرد: شهرداری در کمیسیون ماده ۵ نقش کلیدی دارد و دخالت مؤثر این نهاد در تصمیمات کمیسیون، پرداخت مطالبات پرسنل شرکتی، پیمانکاران و سازمان تأمین اجتماعی باید اولویت شهرداری قرار گیرد.

بررسی ۱۰۰ فقره درخواست و مطالبات مردمی از شهرداری سنندج در این جلسه انجام و دستورات لازم برای بررسی آن صادر شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برنامه ریزی مدون و پایبندی به آن مهمترین راه پیشرفت شهری است – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برنامه ریزی مدون و پایبندی به آن مهمترین راه پیشرفت شهری است – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.