به روز رسانی| نکونام: استقلال خوزستان بازی را برای ما سخت کرده بود/ هر کسی می گوید ما باید قهرمان شویم خیانت می کند!

آپدیت نکونام: استقلال خوزستان بازی را برای ما سخت کرد. هرکی میگه باید قهرمان بشیم خیانت میکنه!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم حریف نسبت به نیم فصل تیم متفاوتی بود و کار را برای ما سخت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری سیمارتیکل، جاوید نکونام در نشست خبری پس از دیدار با استقلال خوزستان اظهار کرد: از حضور در اهواز بسیار خوشحالم و با بچه های رسانه روزها و خاطرات خوبی داشتم. 4 سال با هم تو این شهر..

وی افزود: این چمن واقعا شرایط خوبی نداشت و در شرایط بدی قرار داشت و امکان فوتبال بازی وجود نداشت و ما فکر می کردیم به دلیل زمین بد بازی های زنده را در دستور کار قرار دهند، با این حال هر بازی ای مثل یک فینال برای آنها در نیم فصل دوم. تیم حریف a.” ظاهر تیم نسبت به نیم فصل اول کاملا متفاوت بود و این تیم به خصوص در 15 دقیقه آخر بازی را برای ما سخت کرد. نیمه اول را خوب شروع کردیم و می توانستیم با اختلاف بازی را ببریم اما متاسفانه نشد. در نیمه دوم هر اتفاقی که در بازی افتاد، دو روز پیش در جام حذفی بازی کردیم، برایمان سخت بود چون برخی از بازیکنان ما خسته بودند. می دانستیم که این 3 امتیاز چقدر به ما کمک می کند.

سرمربی استقلال تاکید کرد: با توجه به شرایط بازی توانستیم با تعویض ها بازی را کنترل کنیم اما دو نکته وجود دارد که خارج از این بحث باید بگویم. برای باشگاه بزرگ استقلال زشت است که هیچکس کنار من نیست و مدیر رسانه ای نداریم و امیدوارم مشکل حل شود.

نکونام استقلالی ها خطاب به هواداران: هفته هاست سکوت کرده ام، حرفی نزدم. اول فصل گفتم یادت باشد سرمان کلاه نگذاری. هرکسی می گوید استقلال باید در داخل و خارج باشگاه قهرمان شود، می خواهد به استقلال خیانت کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "به روز رسانی| نکونام: استقلال خوزستان بازی را برای ما سخت کرده بود/ هر کسی می گوید ما باید قهرمان شویم خیانت می کند!" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "به روز رسانی| نکونام: استقلال خوزستان بازی را برای ما سخت کرده بود/ هر کسی می گوید ما باید قهرمان شویم خیانت می کند!"، کلیک کنید.