بیمه‌گران غربی به پوشش نفت روسیه ادامه می‌دهند

بیمه‌گران غربی به پوشش نفت روسیه ادامه می‌دهند

داده های حمل و نقل و بیمه نشان می دهد که چندین شرکت بیمه غربی پوشش بیمه ای برای نفتکش های حامل نفت روسیه ارائه کرده اند.

به گزارش سیمارتیکل، شرکت های بیمه غربی تنها در صورتی مجازند نفتکش های حامل نفت خام روسیه را بیمه کنند که محموله آنها به قیمت 60 دلار در هر بشکه یا کمتر فروخته شود. رویترز بر اساس داده های شرکت مالی LSEG گزارش داد، با این حال، میانگین قیمت ارزان ترین گرید صادراتی اورال روسیه 69.40 دلار در هر بشکه بود.

بیمه‌گرانی که پوشش بیمه‌ای برای کشتی‌های حامل نفت خام روسیه ارائه می‌کنند شامل American Club، West England و Norwegian Guard هستند که ده نفتکش نفت خام Rosneft را در آسیا بیمه کردند. همه نفتکش ها امسال بیمه شدند.

صنعت بیمه ابزار مهمی برای اتحادیه اروپا و ایالات متحده برای اعمال تحریم ها علیه روسیه پس از آغاز جنگ اوکراین در سال 2022 بوده است. تحت محدودیت قیمت 60 دلار در هر بشکه تعیین شده توسط کشورهای G7، بیمه‌گران غربی تنها در صورتی می‌توانند برای نفتکش‌های نفت روسیه پوشش بیمه قانونی ارائه کنند که محموله آنها 60 دلار در هر بشکه یا کمتر فروخته شود.

در همان ابتدای اجرای سازوکار سقف قیمتی گروه هفت برای نفت روسیه، بیمه‌گران خاطرنشان کردند که اجرای این سقف یک چالش جدی خواهد بود، بنابراین اکثر آنها به سادگی از پوشش هر نفتکش حامل نفت روسیه خودداری کردند، اما مانع شد. صادرات نفت روسیه نیست. شرکت های بیمه روسیه و همچنین شرکت هایی در چین و هند برای ارائه پوشش های بیمه ای لازم و حفظ جریان نفت وارد عمل شده اند.

به گزارش اویل پرایس، یک ماه قبل از اینکه بانک جهانی روسیه را به فهرست کشورهای پردرآمد خود اضافه کند، تحریم های غرب عموماً نتوانسته اند به هدف خود یعنی فلج کردن اقتصاد روسیه دست یابند. تجارت یکی از دلایل اصلی پیوستن روسیه به گروه کشورهای پردرآمد بود. بر اساس گزارش بانک جهانی، تجارت روسیه در سال گذشته 6.8 درصد رشد کرد و صنعت مالی، یکی دیگر از اهداف اصلی تحریم های غرب، 8.7 درصد رشد کرد.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیمه‌گران غربی به پوشش نفت روسیه ادامه می‌دهند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیمه‌گران غربی به پوشش نفت روسیه ادامه می‌دهند"، کلیک کنید.