تحمل طبقه آخر جهنم برای ممانعت از خاموشی کشور

سیمارتیکل/خوزستان مهندسان و مجریان نیروگاه رامین اهواز فداکاری بزرگی کرده اند. عملیات امداد و نجات 18 ساعته در دمای 70 درجه و رطوبت بالای 90 درصد برای جلوگیری از قطع شدن شبکه و ایجاد قطعی و خاموشی برق در کشور.

نشتی کندانسور واحد 305 مگاواتی نیروگاه رامین که احتمالا در تیرماه و گرم ترین روزهای سال در بخشی از کشور به خاموشی پایان یافته بود، در کمتر از 18 ساعت توسط کارشناسان داخلی تعمیر شد. کارخانه در حالت آماده به کار بود.

چند روز پیش ساعت 9 صبح کندانسور توربین نیروگاه رامین اهواز نشت کرد. طبق پروتکل باید 2 روز فعالیت نیروگاه متوقف می شد و پس از آن عملیات تعمیر آغاز می شد، اما کارشناسان تصمیم گرفتند در حالی که نیروگاه در حالت آماده به کار است، تعمیرات را انجام دهند.

تعمیر نیروگاه در حالت آماده به کار زمانی سخت می شود که بدانیم دمای محیط توربین نزدیک به 70 درجه و رطوبت آن بالای 90 درصد است و دمای داغ ترین چایی که در زندگی می نوشید 65 درجه است. به عبارت دیگر، نیروها باید در دریایی از آب جوش عمل می کردند.

به مدت 18 ساعت عملیات مهندسی مجتمع بدون وقفه ادامه یافت و روز بعد تعمیر با موفقیت به پایان رسید و نیروگاه بدون وقفه دوم شروع به برق رسانی کرد و خطر خاموشی گسترده از کشور برطرف شد.

تحمل آخرین طبقه جهنم برای جلوگیری از خاموشی کشور

تحمل آخرین طبقه جهنم برای جلوگیری از خاموشی کشور

رضا خسروی و محمد امیری، مهندس مکانیک و کارشناس توربین، تنها دو تن از ده ها متخصصی بودند که از آخرین طبقه جهنم دیدن کردند و برای روشنگری مردم بازگشتند.

اگر در تیرماه هوای اهواز جهنمی شود، حال و هوای نیروگاه رامین اهواز در خوزستان «طبقه آخر این جهنم» خواهد بود. بخشی از تیغ اپراتور نیروگاه است.

رامین دستان کارگران زحمتکش نیروگاه را می بوسد

امروز مدیرکل ترویج اسلام خوزستان رامین اهواز نیز به جمع کارکنان زحمتکش نیروگاه پیوست. حجت‌الاسلام اخوان صباغ با ابلاغ صلح و قدرت الهی به حجت‌الاسلام والمسلمین رئیس سازمان اعتلای اسلامی، رامین از زحمات عزیزان شاغل در نیروگاه قدردانی کرد.

تحمل آخرین طبقه جهنم برای جلوگیری از خاموشی کشور

وی با اشاره به دشواری ها و چالش های تولید انرژی الکتریکی حیاتی به ویژه در تابستان های طاقت فرسا خوزستان، بر لزوم صرفه جویی و مدیریت استفاده از این انرژی توسط مردم تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی در کنار قدردانی از کارگران زحمتکش نیروگاه رامین، دست کارگری را که چندی پیش زحماتش در معرض دید عموم قرار گرفت را نیز بوسید.

تحمل آخرین طبقه جهنم برای جلوگیری از خاموشی کشور

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تحمل طبقه آخر جهنم برای ممانعت از خاموشی کشور" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تحمل طبقه آخر جهنم برای ممانعت از خاموشی کشور"، کلیک کنید.