تخریب ١١٨ ساخت و ساز غیرمجاز در اسلامشهر – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

تخریب ١١٨ ساخت و ساز غیرمجاز در اسلامشهر - خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سیمارتیکل، مسعود ایلکا بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با عنایت به دستور قضائی و تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در راستای حفظ و حراست از اراضی زراعی و باغی شهرستان بویژه صیانت از عرصه‌های کشاورزی روستای فیروزبهرام، نوروزآباد و رضی آباد با بکارگیری دو دستگاه لودر و یکدستگاه بیل مکانیکی تعداد ۱۱۸ مورد ساخت و ساز غیر مجاز بصورت بنای ویلایی، سوله، آلاچیق، دیوارکشی، محوطه سازی به مساحت ۱۹۵۰۰۰ مترمربع قلع و قمع و عرصه تولیدات کشاورزی آزاد سازی شد.

ایلکا گفت: خوشبختانه با تصمیمات اتخاذ شده از سوی دادستان اسلامشهر، رئیس حوزه قضائی بخش چهاردانگه و با تأمین امنیت توسط فرماندهی نیروی انتظامی، یگان امداد و حمایت و پشتیبانی فرمانداری و شهرداری اسلامشهر، بخشداری چهاردانگه، شهرداری منطقه ۵ اسلامشهر و با همراهی پرسنل امور اراضی جهاد کشاورزی ساخت و سازهای غیر مجاز با قاطعیت اعاده به سابق می‌شود.

مدیر جهادکشاورزی اسلامشهر تاکید کرد: هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی جز با اخذ مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری، ممنوع است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز با سامانه ۱۳۱ تماس حاصل کنند.

وی افزود: از کلیه بهره برداران بخش کشاورزی درخواست می‌شود، قبل از هرگونه ساخت و ساز جهت مشاوره و اخذ مجوز و اطلاع از اصالت ساخت و سازها در اراضی کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر مراجعه کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تخریب ١١٨ ساخت و ساز غیرمجاز در اسلامشهر – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تخریب ١١٨ ساخت و ساز غیرمجاز در اسلامشهر – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.