تراکتور تبریز؛ هم هیجان انگیز هم ترسناک!

ایمان گدرجی; بعد از پایان لیگ بیست و سوم اولین خبری که از باشگاه تراکتورسازی شنیده شد این بود که به زودی این باشگاه واگذار می شود و جانوجی استعفا می دهد. حالا، با شروع فصل نقل و انتقالات، به نظر نمی رسد جنوزی قصد کناره گیری داشته باشد، اما خرید سوپر کهکشانی او برای تیمش نوید یک تیم قوی برای برد لیگ بیست و چهارم را می دهد.

این دو کهکشان هستند نه یک کهکشان!

جنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات سال های متوالی سروصدای قابل توجهی به پا کرد تا در فصل آینده قهرمان لیگ برتر برای تیم محبوبش شود. او پیش از این در سال 1396 با انتصاب سه ملی پوش مطرح شوزی، حاج صفی و دژاقه سعی در حل این مشکل داشت اما در نهایت از قهرمانی محروم شد. او در مراحل بعدی برای شکستن طلسم قهرمانی تراکتورسازی به سراغ بازیکنان گران قیمت خارجی مانند گاربان بردیف و آلوز رفت اما باز هم از قهرمانی بازماند. این شخصیت ثروتمند در فصل گذشته با جذب ستارگانی چون خلیل زاده، حسین زاده، آقاسی و … سعی در کسب عنوان قهرمانی لیگ داشت. او تلاش کرد تا آرزوی دیرینه هواداران تراکتور را به ارمغان بیاورد و جام قهرمانی لیگ برتر را به تبریز برساند. او برای این منظور سه مهره مهم را به پرسپولیس می دهد تا با ستاره های قهرمان فصل گذشته لیگ برتر مبارزه کند. اما آیا این مردان راه حلی برای زنوزی و تراکتور خواهند بود که جذب این همه ستاره بدون شک تراکتورسازی را به تیمی قدرتمند برای رقبا تبدیل خواهد کرد؟

شبیخان در رختکن پرسپولیس

مهدی ترابی فصل گذشته یکی از ارکان موفقیت لعل پوشان در نیم فصل دوم بود اما آیا انتصاب او موفقیت مسیر را تضمین می کند؟ این بازیکن در سال 2019 از پرسپولیس راهی العربی شد اما حضور این بازیکن در لیگ قطر تنها با ناکامی و مصدومیت همراه بود و سرانجام پس از نیم فصل به تیم سابقش بازگشت.

تراکتور تبریز; هم هیجان انگیز و هم ترسناک!

علیرضا بیرانوند نیز مانند ترابی تجربه تلخ جدایی از لعل پاوسان را دارد. این بازیکن در دو فصل حضور در لیگ های بلژیک و پرتغال دستاوردی جز نیمکت نشینی نداشت و اگر به پرسپولیس بر نمی گشت می توانست تیم ملی را از دست بدهد.

زمانی که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بود، دانیال اسماعیلی فر غافل نشد. شاید همین بی اعتمادی به تراکتورسازی روی ستاره سابق پرسپولیس تاثیر بگذارد و فصل ضعیفی را برای اسماعیلی فر رقم بزند. در نهایت این تیم توسط یانوجی بسته شد و سرمربی کروات این تیم پس از سرمربیگری ستاره های پرسپولیس راهی تبریز شد.

آخرین شلیک از عراق

باشگاه تراکتورسازی روز گذشته با انتشار تصویری از حضور مهند علی مهاجم تیم ملی عراق برای شرکت در تمرین تراکتورسازی در تبریز خبر داد. مدیران باشگاه تراکتورسازی با این مهاجم 24 ساله برای عقد قرارداد 2 ساله به توافق رسیده اند و به زودی پس از گذراندن تست پزشکی از این بازیکن به صورت رسمی رونمایی خواهند کرد.

تراکتور تبریز; هم هیجان انگیز و هم ترسناک! او 47 بازی برای تیم ملی عراق انجام داد و توانست 19 گل در دوران حرفه ای خود به ثمر برساند. علی که یکی از محصولات آکادمی فوتبال الشرطه عراق به حساب می آید، سابقه بازی در تیم های عراقی مانند الکهربا و نفت را دارد و خارج از فوتبال عراق نیز در تیم آل بازی کرده است. ضیل و السیلیه در قطر، پورتیموننسه در پرتغال و آرس در یونان. او 14 بار برای آریس یونان به میدان رفت و توانست 7 گل به ثمر برساند.

رئال مادرید یا استیل آجین؟

بی شک این آخرین تلاش جانوجی بود که در تاریخ فوتبال ایران جاودانه شد. تیم کهکشانی سابقه خوبی در توقف پروژه در ایران ندارد. آخرین باری که کسی رویای کهکشانی بودن را داشت، تیم ایسپات آجین حسین هدایی بود. گرد هم آوردن ستاره های سرشناس فوتبال ایران با هزینه ای هنگفت چیزی جز خاطره کوچکی از این تیم در ذهن فوتبالدوستان باقی نگذاشته است. حالا ببینیم سرنوشت تیم پر ستاره زنوجی به رهبری دراگون اسکوچیچ، قهرمانی یا خاطره شیرین کوتاه چه خواهد شد!

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تراکتور تبریز؛ هم هیجان انگیز هم ترسناک!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تراکتور تبریز؛ هم هیجان انگیز هم ترسناک!"، کلیک کنید.