تعیین 80 شعبه اخذ رای در تایباد برای انتخابات ریاست جمهوری – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

تعیین 80 شعبه اخذ رای در تایباد برای انتخابات ریاست جمهوری - خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سیمارتیکل، مهدی شیردل اظهار کرد: از مجموع این تعداد شعبه اخذ رای در این شهرستان، 67 شعبه ثابت و 13 شعبه سیار هستند.

فرماندار تایباد بیان کرد: 30 شعبه ثابت اخذ رای برای شهر تایباد، 6 شعبه اخذ رای برای شهر کاریز، 6 شعبه برای شهر مشهدریزه و 38 شعبه اخذ رای نیز برای روستاهای این شهرستان درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود هزار نفر عوامل اجرایی، تدارکاتی و انتظامی در جریان انتخابات تیر ماه فعالیت داشته باشند.

شیردل گفت: با پایش های انجام شده، بستر و زیرساخت های لازم برای برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در دورترین نقاط صفر مرزی این منطقه هم فراهم شده است.

فرماندار تایباد با اشاره به اینکه باید از همه ظرفیت ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه با مشارکت حداکثری مردم استفاده کرد افزود: دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم ایران و کمرنگ نشان دادن شور و نشاط در عرصه سیاسی انتخابات است.

وی اضافه کرد: ملت همیشه سربلند ایران اسلامی در همه عرصه ها نشان داده اند که تحت هر شرایطی پای آرمانها و اعتقادات این نظام ایستاده اند و با حضور خود در این میدان سیاسی یک بار در سرنوشت کشورشان سهیم هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعیین 80 شعبه اخذ رای در تایباد برای انتخابات ریاست جمهوری – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعیین 80 شعبه اخذ رای در تایباد برای انتخابات ریاست جمهوری – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.