جاده چالوس همچنان مسدود است/ اعلام وضعیت ترافیکی جاده ها

جاده چالوس همچنان مسدود است/ اعلام وضعیت ترافیکی جاده ها

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرازه ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور از مسدود بودن جاده چالوس خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با سیمارتیکل وی درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: بر اساس گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فرازه از سراسر کشور، هم اکنون ترافیک در محور شمال به جنوب هرازه نیمه سنگین است. بین چلاو تی وی و گزانک و زیار. همچنین در مسیر جنوب به شمال این محور در محدوده آب اسک شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی از ترافیک نیمه سنگین در محور پردیس – تهران در محدوده جزرود خبر داد: وضعیت مشابهی در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه در محدوده پل دلیچایی گزارش شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرازه از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل محمدشهر تا پل کلک خبر داد و گفت: ترافیک در برخی نقاط محور شهریار – تهران سنگین است. همچنین ترافیک ساوه – تهران در محدوده راجی آباد بیشتر است

شیرانی در ادامه در خصوص وضعیت جاده چالوس گفت: این محور در پی وقوع سیل بسته شده و همچنان مسدود است. در نتیجه آزادراه تهران – شمال نیز مسدود شده است. پلیس راه چالاس و آزادراه تهران – شمال تا ایمن سازی کامل محور بازگشایی نخواهد شد.

وی درباره وضعیت جوی جاده های کشور نیز گفت: در برخی مناطق استان گلستان بارش باران گزارش شد. پرهیز از سرعت زیاد و رانندگی با سرعت مطمین و همچنین رعایت مسافت طولانی توصیه ای است که در هنگام رانندگی باید جدی گرفته شود.

شیرانی گفت: رانندگان و مسافران می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره تلفن های 120 و 88255555 تماس بگیرند تا بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جاده چالوس همچنان مسدود است/ اعلام وضعیت ترافیکی جاده ها" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جاده چالوس همچنان مسدود است/ اعلام وضعیت ترافیکی جاده ها"، کلیک کنید.