جانِ پایتخت راه ابریشم؛ با جوانی جمعیت، آب سالم و نان کامل

جانِ پایتخت راه ابریشم؛ با جوانی جمعیت، آب سالم و نان کامل

سیمارتیکل/سمنان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از برگزاری چهارمین مجمع سلامت استان سمنان با عنوان «جانِ پایتخت راه ابریشم؛ با جوانی جمعیت، آب سالم و نان کامل» تجلیل کرد.

فرج‌الله شوشتری در چهارمین مجمع سلامت استان با شعار «جانِ پایتخت راه ابریشم؛ با جوانی جمعیت، آب سالم و نان کاملن در سالن ذکریای رازی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد بر ضرورت توجه بیش از پیش به زیرساخت‌های حوزه سلامت تاکید و اظهار کرد: سلامت از موضوعات اساسی هر جامعه است.‌

وی به اهمیت جغرافیایی و راه‌های ارتباطی این استان اشاره و تصریح کرد: سالانه میلیون‌ها مسافر از محورهای در استان سمنان عبور می کنند که باید تلاش کرد در بحث جلوگیری از تصادفات اقدام جدی صورت گیرد. 

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه استان سمنان در مقوله جمعیت وضعیت خوبی ندارد گفت: استان سمنان جزو کم آب ترین استانهای کشور است و هزینه تامین آب در این استان از بسیاری استان‌های کشور بیشتر است.

شوشتری خاطرنشان کرد: لازم است تا در مجمع ملی سلامت کشور، موضوعات استان‌ها از جمله استان سمنان بصورت ویژه و خاص مطرح شود.

 وی اظهار امیدواری کرد: در دولت چهاردم ، موضوعات استان از جمله سلامت بصورت ویژه حل و فصل شود.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: هیچ دولتی به تنهایی و بدون توجه و یاری طلبی از مردم و سازمان‌های مردم نهاد به اهداف خود نخواهد رسید.

وی اظهار کرد: حوزه سلامت را نباید صرفا در بحث سلامت جسم خلاصه کردو باید به ابعاد روحی و روانی و لزوم سلامت جامعه نیز توجه شود.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از گروه‌های مردمی درخواست کرد: در حوزه سلامت یاریگر مسوولان بوده و دولت را در خدمات رسانی به مردم کمک کنند.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جانِ پایتخت راه ابریشم؛ با جوانی جمعیت، آب سالم و نان کامل" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جانِ پایتخت راه ابریشم؛ با جوانی جمعیت، آب سالم و نان کامل"، کلیک کنید.