جزئیات راه‌اندازی اپلیکیشن تاکسیرانی در پایتخت/ نحوه نظارت بر عملکرد تاکسیرانان چگونه است؟

جزئیات راه‌اندازی اپلیکیشن تاکسیرانی در پایتخت/ نحوه نظارت بر عملکرد تاکسیرانان چگونه است؟

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی تهران درباره آخرین وضعیت راه اندازی اپلیکیشن تاکسی آنلاین توضیحاتی ارائه کرد.

شادی مالکی در گفت وگو با سیمارتیکل. وی با اشاره به آخرین وضعیت راه اندازی اپلیکیشن تاکسی با اشاره به اینکه در حال حاضر سیستم نظارت بر عملکرد رانندگان تاکسی در شهر تهران سنتی است چرا که تاکسی ها به GPS یا سایر سیستم های کنترلی مجهز نیستند، گفت: تاکسی تنها به روش سنتی است. بازدیدهای میدانی رصد می‌شود و در عمل با تعداد زیاد مسافر، تاکسی‌های شهری نمی‌توانند پاسخگوی نیاز منطقه خدماتی باشند و ممکن است در محدوده خاصی چندین تاکسی وجود داشته باشد. کار نمی کند و شرکت های تاکسیرانی بر فعالیت آنها نظارت ندارند.

وی با ابراز تاسف از اینکه مسافران همچنان در تردد به صورت نقدی پرداخت می شوند و باعث ایجاد مشکلات و نگرانی های زیادی برای رانندگان و مسافران شده است، افزود: از سوی دیگر در سال های اخیر به دلیل استقبال مردمی، شاهد رشد شرکت های مسافربری آنلاین بوده ایم. از آنجایی که مردم گزینه‌های پرداخت الکترونیکی خود را ترجیح می‌دهند، می‌خواهند این نوع خدمات را از خانه دریافت کنند و شهرداری تهران باید گام به گام به نیازهای شهروندان پاسخ دهد.

در تمامی این موارد شهرداری تهران بر ارائه بستری هوشمند تاکید کرد که هم بتواند بر روی این پلتفرم هوشمند تاکسی ها را رصد کند و هم به مردم امکان دریافت خدمات آنلاین را بدهد، گفت: در این شرایط شهروندان می توانند پرداخت آنلاین یا از طریق کیف پول الکترونیکی را تجربه کنند. ، و اپلیکیشن های تاکسی قرار است چنین خدماتی را به شهروندان ارائه دهند.

وی در خصوص آخرین وضعیت رونمایی از این اپلیکیشن با تاکید بر اینکه پلتفرم AVLS (سیستم مکان یاب خودرو) فراهم شده است و در مدت کوتاهی ثبت نام رانندگان را آغاز خواهیم کرد، افزود: ابتدا این اپلیکیشن تا مدتی دیگر در دسترس قرار می گیرد. خطوط و تاکسی ها یک تور آزمایشی را اجرا می کنند، اما این یک کار بزرگ و زمان بر است و تقریباً در پایان کار است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با یادآوری اینکه قرار بود اواخر شهریور از اپلیکیشن رونمایی شود و رانندگان تاکسی ثبت نام کنند، ادامه داد: آماده سازی زیرساخت ها زمان بر بود و به همین دلیل انتظار می رود ثبت نام انجام شود. فرآیند در ماه اکتبر تکمیل خواهد شد.

آیا نمی دانید که آیا رانندگان تاکسی مسن می توانند از این برنامه استفاده کنند؟ وی افزود: در حال حاضر رانندگان تاکسی زیادی در شرکت های خدمات آنلاین فعال هستند و می توانند در این بستر نیز فعالیت داشته باشند.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزئیات راه‌اندازی اپلیکیشن تاکسیرانی در پایتخت/ نحوه نظارت بر عملکرد تاکسیرانان چگونه است؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزئیات راه‌اندازی اپلیکیشن تاکسیرانی در پایتخت/ نحوه نظارت بر عملکرد تاکسیرانان چگونه است؟"، کلیک کنید.