جواب عجیب محمد دادکان به پزشکیان؛ پیام دور از انتظار ارسال شد!

جواب عجیب محمد دادکان به پزشکیان؛ پیام دور از انتظار ارسال شد!

سیمارتیکل:

نام محمد دادکان به عنوان یکی از کاندیداهای وزارت ورزش و جوانان مطرح شده است زیرا دعوت از کادر پزشکی در جریان انتخابات رد شد. از زمانی که محمد دادکان در دهه 80 از فدراسیون فوتبال جدا شد، نام او در هر انتخابات ریاست جمهوری به عنوان نامزد تصدی پست وزارت ورزش مطرح شد. دلیل این امر ستاره سابق تیم ملی و محبوبیت باشگاه پرسپولیس و همچنین عملکرد مدیریتی او در دوره چهار ساله ریاستش بر فدراسیون فوتبال است.

ماجرای نشستن محمد دادکان بر صندلی وزارت ورزش تا به امروز از حدس و گمان خبری و رسانه ای بالاتر نرفت و چهره های دیگری به عنوان وزیر ورزش یا رئیس سازمان تربیت بدنی معرفی شدند. شخصیتی که در سال های گذشته نتوانست سهمی در عرصه ورزش کشور داشته باشد. چنین رویکردی باعث افول ورزش در ایران شد که تا امروز ادامه دارد.

این روزها با اوج گیری کابینه دولت چهاردهم، نام های متعددی از جمله محمد دادکان به عنوان وزیران احتمالی ورزش و جوانان در رسانه ها و فضای مجازی به گوش می رسد. روز پنجشنبه در جریان بازدید دکتر مسعود الباجیکیان رئیس جمهور منتخب از بازارهای تهران و مراسم سنتی عزاداری سومین روز شهادت امام حسین (ع) به همراه محمد دادکان فرصتی فراهم شد. که از توجه رسانه ها دور نماند. این جلسه گمانه زنی ها در مورد همکاری دادکان با دولت چهاردهم را تشدید کرد.

اما بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار اعتماد به دست آورده است، اضافه شدن محمد دادکان به کابینه دکتر مزیکیان دور از ذهن به نظر می رسد چرا که چند روز مانده به دور دوم انتخابات، چند تن از اعضای ستاد انتخاباتی حضور دارند. دکتر مزیکیان سعی کرد ملاقاتی بین او و دادکان ترتیب دهد. اما دادکان از حضور در این جلسه خودداری کرد. دادکان در پاسخ به این دعوت نامه ای ارسال کرد که در آن نوشته شده بود: «با احترام و احترام، از حسن نظر شما و دعوت از گروه آقای مزیکیان، ضمن احترام به آقای مزیکیان، انتخابات را یک بازی سیاسی می دانم پس لطفا ببخشید.

با توجه به این پیام و اظهارات پیشین محمد دادکان، به نظر می رسد دادکان به دنبال پستی در کابینه دولت چهاردهم نیست. در عین حال با توجه به سوابق ورزشی و مدیریتی وی می توان انتظار داشت اعضای هیات انتخاب وزیر ورزش و جوانان از تجربیات و مشاوره های محمد دادکان استفاده کنند. اما همانطور که محمد جاوید ظریف، رئیس شورای راهبری انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم اعلام کرده است، تاکنون هیچ فردی برای هیچ پستی از سوی کمیته یا شورای راهبری پیشنهاد نشده است و گمانه زنی ها در این زمینه زیاد است. خبر ساخته شده

بر اساس این اطلاعیه با انتخاب وزیر ورزش و جوانان دولت چهاردهم هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جواب عجیب محمد دادکان به پزشکیان؛ پیام دور از انتظار ارسال شد!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جواب عجیب محمد دادکان به پزشکیان؛ پیام دور از انتظار ارسال شد!"، کلیک کنید.