حسینی: چگونه فدراسیون المپیکی را منحل می کنند بعد در پاریس مقابل دوربین خود را نگران مدال جلوه می دهند؟

فدراسیون راگبی هنوز بلاتکلیف است.

حسینی: چطور شد که فدراسیون المپیک را منحل کردند و بعد جلوی دوربین های پاریس وانمود کردند که نگران مدال هستند؟

رئیس فدراسیون راگبی می گوید: نمی توان فدراسیون های المپیک را منحل کرد و بعد جلوی دوربین های تلویزیونی و خبرگزاری ها در پاریس نگران به نظر رسید.

میرمهدی حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری سیمارتیکل، درباره بلاتکلیفی فدراسیون راگبی و اینکه آیا این فدراسیون باید منحل و به یک انجمن ورزشی منتقل شود، گفت: فدراسیون انجمن های ورزشی نمی کند. حساب های بانکی خارجی که فدراسیون جهانی راگبی آن را قبول ندارد و موارد با قوانین بین المللی که می گوید فدراسیون های المپیک باید حساب های بانکی مستقل داشته باشند مغایرت دارد. امیدواریم این مسائل با آمدن وزیر جدید حل شود، زیرا دنیامالی در ساخت و ساز و زیرساخت تخصص دارد. متاسفانه وضعیت زیرساخت های ما وخیم است.

ما به زور کمپ نکردیم

وی افزود: از دو ماه قبل تا امروز این بحث حل نشده است و تمام تلاش خود را می کنیم تا این موضوع در خانواده ورزش ایران حل شود و راهی برای خروج از کشورمان پیدا نشود. متاسفانه تا به امروز نامه های ارسالی از سوی فدراسیون های راگبی آسیا و جهان بی پاسخ مانده است و این امر موجب ناامیدی آنها شده است. ما مجبور بودیم عقب بمانیم و هیچ فعالیت یا اردویی را سازماندهی نکنیم. چون فدراسیون آسیا اجازه نمی دهد تحت عنوان سازمان ورزش کار کنیم. برای دادن مجوز باید از فدراسیون نامه می فرستادند و اگر می خواستیم از طریق ارگان های ورزشی کار کنیم مجوز نمی دادند.

آنها می خواستند فدراسیون راگبی را با منافع شخصی خود متلاشی کنند

رئیس فدراسیون راگبی در پاسخ به این سوال که آیا دلیل خاصی برای انحلال فدراسیون وجود داشت، گفت: دلیل منطقی وجود ندارد. در المپیک پاریس شاهد تلاش بسیاری از مدیران و مسئولان بودیم. تنها دلیل این امر کسب مدال بود، اما این یک شبه اتفاق نمی افتد. نمی توان فدراسیون های المپیک را منحل کرد و بعد جلوی دوربین های تلویزیونی و خبرگزاری ها در پاریس وانمود کرد که نگران هستید. طبق اصل اولویت باید فدراسیون المپیک باشد. آسیایی دوم و استراحت باید در اولویت سوم باشد، اما برعکس عمل کردند و فدراسیون المپیک را در اولویت آخر قرار دادند. معلوم است که متخصص نیست. فکر می کنم این تصمیم بر اساس سلیقه شخصی دو کارگردان و لجبازی برخی افراد است. دو ماه قبل از این تصمیم برای انحلال فدراسیون راگبی، دختران ما سوم و مردان چهارم آسیا شدند. امیدواریم با آمدن احمد دانیا مالی این مشکلات حل شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حسینی: چگونه فدراسیون المپیکی را منحل می کنند بعد در پاریس مقابل دوربین خود را نگران مدال جلوه می دهند؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حسینی: چگونه فدراسیون المپیکی را منحل می کنند بعد در پاریس مقابل دوربین خود را نگران مدال جلوه می دهند؟"، کلیک کنید.