حل معمای حسن یزدانی در مجارستان!

حل معمای حسن یزدانی در مجارستان!

به گزارش خبرگزاری سیمارتیکل؛ حسن یزدانی پس از جراحی کتف مدتی از تمرینات کشتی دور بود اما مطرح ترین چهره کشتی ایران پیش از پیش بینی پزشکان این روزها دو هفته است که تمرینات کشتی خود را با کشتی گیران نوجوان در مازندران دنبال می کند. سایر تمرینات کشتی را شروع کنید. طبق معمول کشتی گیران بزرگسال.

به گزارش سیمارتیکل، برخلاف برخی شایعات مبنی بر عدم حضور یزدانی در المپیک، یزدانی این روزها با انگیزه بالایی تمرینات خود را دنبال می کند و با جدیت به دنبال کسب دومین طلای المپیک و سومین تجربه المپیک خود است. طبق گفته های او. همچنین برای نشان دادن احترام او اضافه کنید.

به گزارش چرخه انتخابی تیم ملی، هادی وفایی پور تنها رقیب یزدانی در وزن 86 کیلوگرم تیم ملی در المپیک در صورت کسب مدال طلای قهرمانی آسیا با حسن یزدانی رقابت خواهد کرد.

طبق شنیده ها در صورت کسب مدال طلای بازی های آسیایی وفایی پور به همراه حسن یزدانی در مسابقات رنکینگ مجارستان که قرار است از 27 تا 30 خردادماه در بوداپست برگزار شود، به مصاف هم می روند. ایران در المپیک پاریس حضور خواهد داشت

به این ترتیب رقابت های رنکینگ مجارستان تنها شانس حسن یزدانی است تا پس از چند ماه دوری از میادین توسط کادر فنی تیم ملی ارزیابی شود و برای کسب سهمیه المپیک با وفایی پور رقابت کند.

اما احتمال جدی دیگر این است که اگر یزدانی آمادگی لازم را برای این رویداد نداشته باشد و کادر فنی تیم ملی به حد مطلوب نرسد، احتمال اضافه شدن جایگزینی به نام کامران قاسم پور به جمع رقبا در المپیک وجود داشته باشد. وزن 86 کیلوگرم انتخاب شده است یک در وجود خواهد داشت.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حل معمای حسن یزدانی در مجارستان!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حل معمای حسن یزدانی در مجارستان!"، کلیک کنید.