حمله دوباره قلیچ به بیرانوند/ VAR هم آمده؛دوران بزن دررو تمام شده!

حمله دوباره قلیچ به بیرانوند/ VAR هم آمده؛دوران بزن دررو تمام شده!

به گزارش خبرگزاری سیمارتیکل؛ وحید کلیچ در گفت وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ایوب آهن در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: باید اولین قدم را با اقتدار برای موفقیت در فصل و قهرمانی برمی داشتیم اما متاسفانه. به دلایلی مانند تعویض ورزشگاه، بازیکنان آمادگی عادی ندارند.

وی ادامه داد: به نظر من اراک ورزشگاه مناسبی برای بازی خانگی نبود و بزرگترین باخت را هواداران دیدند. تیم سرخپوشان در این دیدار ضعیف عمل کرد و به نظر من این تا حدودی قابل توجیه است. اولا بازیکنان از بازی با اراک خسته شده اند و دوم اینکه بازیکنان هنوز تنظیم لازم را پیدا نکرده اند. خط دفاعی پالشو باید دقت بیشتری داشته باشد و نگذارد توپ به محوطه جریمه برسد تا بازیکنان حریف فرصت شوت زنی داشته باشند. باید به آنها فرصت دهیم تا بازی به بازی پیشرفت کنند. بازی با بوی آهن به دل نمی نشست.

نباید اینقدر زود درباره عملکرد تیم نظر قطعی داد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره آینده پرسپولیس در لیگ برتر گفت: هرگز نباید از همان بازی اول تیمی را قضاوت کرد به خصوص اینکه مربی جدیدی هدایت تیم را بر عهده دارد. چند هفته طول می کشد تا نظر قطعی در مورد عملکرد تیم داشته باشیم اما نباید امتیاز ما را از دست بدهد زیرا تاثیر زیادی در قهرمانی خواهد داشت. حالا که کمک داورهای ویدیویی آمده اند، موها را از بین می برد و مانند فصل گذشته، هیچ امتیازی به هر تیمی داده نشده است. در این فصل باید هر کاری که لازم است در زمین انجام دهیم چرا که دوران در زدن برای همه تیم ها به پایان رسیده است.

گندوز بهتر از بیرانوند است و در آینده خواهیم فهمید
کلیچ با بیان اینکه گندوز در اولین بازی خود نشان داد که ویژگی های خوبی دارد، گفت: به نظر من گندوز دروازه بان خوبی است و در این دیدار عملکرد خوبی داشت چرا که دیدیم در خروجی موفق بود. فکر می کنم او بازی به بازی بهتر می شود و ستونی برای دفاع سرخ پوستان خواهد بود. فکر می کنم این دروازه بان تمام ویژگی های خوب را دارد و در دیدارهای آینده بهتر نشان خواهد داد. هر که این دروازه بان را گرفت کار را بلد بود و می دانست باید دروازه بان بهتری از بیرانوند بگیرد. من فریب نمی دهم و راست می گویم. گنجوج بهتر از بیراننده است و این نکته بعدا مشخص خواهد شد. تا الان مواظب بوده و مقداری که گرفته، عمرش را می نوشد.

هلدینگ های خلیج فارس در مقابل بانک ها عملکرد خوبی داشتند
وی در خصوص عملکرد رضا درویش و عملکرد ناوسمانی در اردوی سرخ پوشان خاطرنشان کرد: به نظر من درویش در نقل و انتقالات نسبت به سایر تیم های رقیب عملکرد بدتری داشته است و در 2 نقطه ضعف جدی داریم که باید به زودی برطرف شود. در بازی با ذوب آهن هم همین موضوع مشهود بود و کار استراتژیک خوب پیش نرفت. به نظر من باید مدیر دیگری جایگزین درویش شود. درویش شبیه بازیکنی شده که دوران اوجش را پشت سر گذاشته و باید از فوتبال خداحافظی کند و برای تیم های بزرگ خوب نیست. او زمان زیادی در اختیار داشت تا با تعویض برخی از بازیکنان، نقاط ضعف تیم را برطرف کند. عملکرد مالک تیم قابل پوشش نیست و باید پذیرفت که هلدینگ خلیج فارس در برابر بانک ها قوی تر شده و بانک ها مالکیت خود را به دست آورده اند تا نام خود را به دست آورند.

پرسپولیس از دید ورزشگاه آواره است و دود آن برای هواداران قابل رویت خواهد بود
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکل بازی های خانگی در این ورزشگاه و ورزشگاه بیرون از خانه گفت: مهدی تاج حاکم بلامنازع فوتبال کشور شده است و هیچکس به او نمی رسد و نمی توانند بگویند که ابرو دارد. بالای چشمانش مسئولان باشگاه پرسپولیس پاسخ دهند که چرا این باشگاه متمدن ورزشگاه مدرن در تهران ندارد! اگر در آزادی مقابل ایوب آهن بازی کنیم، قدرتمان چهار برابر می شود. آنها 3 سال است که برای تعمیر بخشی از ورزشگاه تلاش می کنند اما واقعیت این است که نتوانسته اند. برخی از اعضای فدراسیون می خواهند اعمال قدرت کنند و می گویند استقلال و پرسپولیس فایده ای ندارد و ما هم همین را می گوییم. این مشکل در بازی های آینده بیشتر نمایان خواهد شد و باید بپذیریم که تیم از کنار ورزشگاه آواره است و به چشم هواداران دود می کند.

پرسپولیس بازی بسیار سختی مقابل تراکتورسازی خواهد داشت
کلیچ در پایان دیدار با تراکتورسازی را برای گاریدو چالش بسیار سخت و زودهنگام دانست و خاطرنشان کرد: یک بازی خانگی در آرا انجام دادیم و دیدم که بازی بعدی باید در تبریز برابر تراکتورسازی برگزار شود. خیلی از خستگی ما یک تیم خواهد بود. آنها حالا باید از اراک به تهران برگردند و سپس به تبریز بروند و مقابل تیمی بازی کنند که مدیریت آن جانوجی به خوبی آن را می بندد و کار را برای سرخ پوشان سخت می کند. امیدوارم گاریدو برنامه خاصی برای این دیدار داشته باشد اما در واقع دو بازی خارج از خانه فشار زیادی به تیم وارد می کند. بزرگسالان به جای تهمت و تمسخر هم تیمی های قدیمی خود از تیم حمایت کنند و من هرگز از کسانی که به من تهمت زدند نمی گذرم. ما به موفقیت پرسپولیس امیدواریم و همیشه از تیمم حمایت می کنم.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمله دوباره قلیچ به بیرانوند/ VAR هم آمده؛دوران بزن دررو تمام شده!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمله دوباره قلیچ به بیرانوند/ VAR هم آمده؛دوران بزن دررو تمام شده!"، کلیک کنید.