درخواست اورژانس از دادستانی کشور

درخواست اورژانس از دادستانی کشور

رئیس سازمان اورژانس کشور از دادستانی کشور خواسته است تا به اتهامات اورژانسی در دادگاه ویژه رسیدگی کند.

ظفر میعادفر در گفت وگو با سیمارتیکل وی گفت: متأسفانه شاهد هستیم که شاید سالی 20 بار در سراسر کشور، تکنسین های اورژانس مورد تعرض و تعرض شرکای بیماران قرار می گیرند و گاهی جراحات این افراد به حدی است که باعث شکستگی استخوان می شود، بخیه زدن لازم است؛ به همین دلیل است. به مراجع قضایی شکایت می کنیم.

رئیس اورژانس کشور ادامه داد: از آنجایی که این پرونده ها مانند سایر پرونده های عادی در مراجع قضایی رسیدگی می شود. نتایج آنها خیلی دیر شناخته شده است. همچنین می بینیم که برای یک مورد، کارکنان ما با وجود شرایط سخت کاری و شیفت های طولانی باید چندین بار به دادگاه مراجعه کنند که با کار فوری کاملاً ناسازگار است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: چند روز پیش نامه ای سرگشاده به دادستان کل کشور نوشتیم. همچنین جلسه ای با حضور معاون دادستان کشور تشکیل شد و ایشان تمام صحبت های ما را در این خصوص شنیدند.

رئیس اورژانس کشور ادامه داد: دادستانی کشور به ما قول داده است که ابتدا دادگاه های ویژه برای پرونده های ما ایجاد و پرونده ها به نوبت بررسی شود. ثانیاً مقرر شد کارشناسان حاضر در این محاکم; یکی از عواملی باشید که اطلاعات لازم و کافی در مورد کارهای فوری را دارید.

میعادفر می گوید: علت عمده درگیری با پرسنل اورژانس، دیر رسیدن آمبولانس ها بر بالین بیمار است که باعث ناراحتی همراهان بیمار و در نتیجه درگیری با تکنسین ها می شود. اگرچه این مشکل به دلیل ما بستگی ندارد. امیدواریم هر چه زودتر این مسائل حل شود تا دیگر شاهد ناامنی تکنسین های اورژانس نباشیم و از دادستانی کل کشور خواستار پیگیری تشکیل دادگاه ویژه در این خصوص هستیم.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درخواست اورژانس از دادستانی کشور" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درخواست اورژانس از دادستانی کشور"، کلیک کنید.