دستگیری اخلالگران امنیت شهرستان مرزی آستارا

دستگیری اخلالگران امنیت شهرستان مرزی آستارا

سیمارتیکل/گیلان سیمایی فرماندار آستارا از دستگیری مخلان نظم و امنیت شهرستان مرزی بندر آستارا که با نیروهای نفک همکاری می کردند، خبر داد.

محمدرضا شهاب زاده پنجشنبه شب 16 تیرماه در گفت و گو با خبرنگار سیمارتیکل، اظهار کرد: متأسفانه پس از شهادت رئیس جمهور شهیدمان، کلیپی در فضای مجازی شهر منتشر شد و همچنین این خانواده مضطرب هستند و از مسئولان خواستار رسیدگی قانونی به موضوع شده است.

وی ادامه داد: این موضوع در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گرفت و با پیگیری های مستمر و اقدامات قانونی و اطلاعاتی لازم، عاملان این حادثه در چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید کشورمان دستگیر شدند.

شهاب زاده افزود: این افراد همچنان فعالیت های غیرقانونی دیگری از جمله آتش زدن بنرهای رئیس جمهور شهید، تصویربرداری و پخش فیلم نفاق و همچنین ارتباط مالی با این جریان داشتند و قرار بود اقدامات امنیتی و تخریبی انجام دهند. انتخابات چهاردهم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مرزی آستارا ایران با شکست مواجه شد.

فرماندار آستارا با بیان اینکه انتظار داریم در 17 تیرماه شاهد برگزاری انتخابات خوبی با مشارکت حداکثری مردم باشیم، افزود: تمامی تدابیر امنیتی لازم در این راستا انجام شده و شهرستان آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه است.

به گزارش سیمارتیکل، شهرستان مرزی 97 هزار نفری آستارا در شمال غربی استان گیلان و در کنار دریای خزر و همسایه جمهوری آذربایجان قرار دارد.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری اخلالگران امنیت شهرستان مرزی آستارا" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری اخلالگران امنیت شهرستان مرزی آستارا"، کلیک کنید.