دستگیری 2 شرور به دلیل تیراندازی در جنوب تهران

دستگیری 2 شرور به دلیل تیراندازی در جنوب تهران

ماموران پلیس آگاهی پلیس پایتخت 2 نفر از اراذل و اوباش را که در محله نعمت آباد شروع به تیراندازی کرده بودند دستگیر کردند.

به گزارش سیمارتیکل، ماموران پایگاه دهم پلیس آگاهی پایتخت با دریافت خبری مبنی بر تیراندازی دو نفر در محله نعمت آباد به محل اعزام و موضوع در دستور کار قرار گرفت. با حضور مسیولان در محل مشاهده می شود که این دو نفر دست به کارهای بدی زده و به سرعت متواری شده اند.

در ادامه تحقیقات، ماموران دو اراذل و اوباش را شناسایی می کنند و متوجه می شوند که این افراد از شروران محله حامی دولت هستند که دارای سابقه خلافکاری هستند. با هماهنگی مقامات قضایی مجوز لازم اخذ و در پی آن ماموران در عملیاتی غافلگیرانه این دو مرد را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند. همچنین در بازرسی از مخفیگاه این افراد دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز با دو لوله و 22 فشنگ شکاری کشف و ضبط شد.

هر دو متهم تحت بازجویی قرار گرفتند و این بار به جرم خود اعتراف و اعلام کردند که این اقدام برای کسب قدرت بوده است. در ادامه برای این دو شرور پرونده تشکیل و برای ادامه روند رسیدگی به جنایت روانه دادسرا شدند.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری 2 شرور به دلیل تیراندازی در جنوب تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری 2 شرور به دلیل تیراندازی در جنوب تهران"، کلیک کنید.