دسیسه ماهرانه برای یک آدمکشی/ ۳ قاتل اجاره‌ای برای انتقامجویی در شاهرود

دسیسه ماهرانه برای یک آدمکشی/ ۳ قاتل اجاره‌ای برای انتقامجویی در شاهرود

سیمارتیکل:

سردار جلیل مکوفه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: چندی پیش در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف جرحی در شهرستان شاهرود، ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند. در کمترین زمان و مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان اعزام می شود و راننده خودرو حضور ندارد.

وی ادامه داد: پس از انتقال مصدومان به بیمارستان، تلاش کادر درمانی بی نتیجه ماند و مرد 35 ساله جان خود را از دست داد.

تحقیقات پلیسی نشان داد که وی بر اثر ضرب و جرح و جراحات ناشی از آن کشته شده و صحنه تصادف ساختگی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به تلاش ماموران پلیس آگاهی برای به دست آوردن سرنخ اصلی این پرونده خاطرنشان کرد: در نهایت در کمترین زمان سه نفر از طراحان این قتل که خشن ترین افراد تاریخ بودند. استان خراسان رجوی و هماهنگی قضایی یک نفر را دستگیر کردند.

سردار مکوفه با اشاره به اعترافات متهم مبنی بر استخدام فردی برای اجرای طرح جنایت، گفت: متهم ردیف چهارم نیز در عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر شد.

وی در ادامه گفت: متهم اصلی پرونده اعتراف کرده است که به دلیل خصومت شخصی این سه نفر را برای اجرای نقشه شوم خود استخدام کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان به مختومه شدن پرونده ها و تحویل متهمان به مراجع قضایی اشاره کرد و گفت: پلیس با جان و دل برای تامین امنیت شهروندان تلاش می کند و آنها را رها نمی کند و ماموریت اصلی یک لحظه.”

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دسیسه ماهرانه برای یک آدمکشی/ ۳ قاتل اجاره‌ای برای انتقامجویی در شاهرود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دسیسه ماهرانه برای یک آدمکشی/ ۳ قاتل اجاره‌ای برای انتقامجویی در شاهرود"، کلیک کنید.