دعوت هیات فوتبال استان تهران از آحاد ملت برای حضور در انتخابات – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

دعوت هیات فوتبال استان تهران از آحاد ملت برای حضور در انتخابات - خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سیمارتیکل و به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال استان تهران، با توجه به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمهوری اسلامی ایران، طی دستوری میرشاد مجدی رئیس افتخاری هیات فوتبال استان تهران در خصوص دعوت از مشارکت حداکثری اهالی ورزش به ویژه اهالی فوتبال استان تهران بیان کرد. در انتخابات توسط رئیس جمهور آینده صادر شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

همانطور که می دانیم در 17 تیر 1403 انتخابات چهاردهمین دوره جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود و مردم ایران بار دیگر به پای صندوق های رای آمده و برای تعیین سرنوشت خود رای خواهند داد. یافت پرتاب خواهد کرد

هیئت فوتبال استان تهران به عنوان متولی برگزاری مسابقات فوتبال در استان تهران که جمعیت زیادی در اختیار دارد. شاید دیدناز مردم دلسوز، مومن و ولایی ایران به ویژه اهالی ورزش و فوتبال استان تهران درخواست داریم. همکار همیشه با حضور حداکثری و چشمگیر در انتخابات یافتشکوه و عزت ملت ایران را به جهانیان نشان دهید و با آرمان های امام خمینی (ره) تجدید بیعت کنید.

بنا به توصیه حضرت آیت الله خامن آه تورهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تأثیر عمیق حضور مردم در انتخابات برای حفظ منافع کشور در معادله پیچیده میانی گفتند. بین المللی همچنین تثبیت عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و لزوم انتخاب رئیس جمهور فعال، سازنده، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب، ورزش به ویژه فوتبال مورد نیاز مردم است. استان تهران حضور پرشور و گسترده ای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای انتخاب فردی واجد شرایط به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران دارد.

در پایان تاکید می شود هیات فوتبال استان تهران نیز مانند مردم ایران خود را موظف به حضور در انتخابات ریاست جمهوری می داند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دعوت هیات فوتبال استان تهران از آحاد ملت برای حضور در انتخابات – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دعوت هیات فوتبال استان تهران از آحاد ملت برای حضور در انتخابات – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.