زورگیری زوج سارق در پوشش مسافربر

زورگیری زوج سارق در پوشش مسافربر

فرمانده انتظامی شهرستان رای از دستگیری چند سارق که با جعل هویت مسافران قصد زورگیری از مسافران خود را داشتند خبر داد.

به گزارش سیمارتیکل، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح این خبر گفت: با توجه به افزایش سرقت های خشن در قالب سرقت مسافر در شهرستان رای طی هفته های اخیر، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. ماموران آگاهی این شهرستان و کارآگاهان این پلیس در تحقیقات کارشناسی متوجه شدند سارقان زن و مرد جوانی هستند که در کسوت مسافر سوژه های خود را گرفته و در بین راه گوشی تلفن همراه، کارت بانکی، وجوه نقد و غیره را با خود برده اند. . .

وی ادامه داد: با دریافت این اطلاعات و با اقدام فنی و پلیسی، کارآگاهان پلیس آگاهی روز سوم مردادماه با شناسایی مخفیگاه سارقان در شهرک ری و هماهنگی با مراجع قضایی دیروز و پس از اخذ مجوزهای لازم، عملیات ضربتی پلیسی را در آنجا انجام دادند. و دو متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رای با اشاره به انتقال متهم به مقر پلیس و بازجویی گفت: متهم در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی و 10 فقره سرقت دیگر اعتراف کرد. همچنین سه نفر نیز تاکنون شناسایی و به پلیس آگاهی ارجاع شده اند.

طرهانی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده خاطرنشان کرد: این افراد برای سیر مراحل کیفری بیشتر به دادسرای شهرستان روی معرفی شدند. تحقیقات تکمیلی در مورد این موضوع هنوز ادامه دارد.

وی به مردم توصیه کرد به عنوان مسافربری سوار خودروهای مشکوک نشوند و در صورت امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی، تاکسی یا تاکسی اینترنتی استفاده کنند.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زورگیری زوج سارق در پوشش مسافربر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زورگیری زوج سارق در پوشش مسافربر"، کلیک کنید.