زورگیر چاقو به دست در جنوب تهران دستگیر شد

زورگیر چاقو به دست در جنوب تهران دستگیر شد

رئیس کلانتری ششم پلیس مقاومت از دستگیری زورگیر با سابقه در محله گیاشی پایتخت خبر داد.

به گزارش سیمارتیکل، سرهنگ رسول بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از وقوع این حادثه زورگیری با سلاح سرد، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری 114 غیاشی، سپس افسر پلیس آگاهی قرار گرفت. ایستگاه تیم عملیاتی به محل اعزام و با بررسی زمین، مشخصات ظاهری متهم شناسایی و در اختیار یگان گشت قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: ماموران در اجرای طرح مبارزه با سرقت و زورگیری در حوزه امنیتی، مظنون را در پارک وارلس مشاهده و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از این فرد یک قبضه سلاح سرد و یک اسپری اشک آور از متهم کشف و ضبط شد.

بهرامی با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر پلیس گفت: متهمان در بازجویی به سرقت و زورگیری با استفاده از سلاح سرد و سرقت گوشی تلفن همراه، ساعت هوشمند و طلاهای چند شهروند متهم شدند. او در این زمینه اعتراف کرد.

فرمانده ششم پلیس مقاومت تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده گفت: متهم برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی معرفی شد و شناسایی سایر مفقودین همچنان ادامه دارد. ”

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زورگیر چاقو به دست در جنوب تهران دستگیر شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زورگیر چاقو به دست در جنوب تهران دستگیر شد"، کلیک کنید.