سرقت مرگبار جواهرات پدربزرگ با ۳ قربانی

سرقت مرگبار جواهرات پدربزرگ با ۳ قربانی

سیمارتیکل:

در 11 اکتبر (20 سیمارتیکل) سال جاری، پلیس در قتل 3 نفر در منطقه اورهانلی بورسا ترکیه دست داشت. این جنایت در منزل پیرمردی 70 ساله به نام مصطفی رخ داد و او و همسرش دو قربانی بودند.

به گزارش همشهری آنلاین، ماموران پلیس در تحقیقات اولیه به راز جنایت پی بردند و مشخص شد قاتل نوه 16 ساله مصطفی است. او که اسمش مهمت است به دلیل اختلافاتی که با پدربزرگش دارد قصد دارد به خانه پدربزرگش دستبرد بزند. او در این سرقت دو دوستش را با خود برد.

سارقان در روز حادثه به خانه پیرمرد 70 ساله ای رفتند و محمد با اسلحه مسلح با ورود به خانه از پدربزرگ و مادربزرگش خواست تا جواهرات خود را به آنها بدهند. این زوج که از این صحنه شوکه شده بودند با محمد درگیر شدند. مصطفی با تبر به محمد حمله می کند و مهمت با گلوله پدربزرگش را می کشد.

سپس مادربزرگ به نوه اش حمله کرد و با شلیک گلوله نوه 16 ساله کشته شد. اما این پایان ماجرا نبود. چون گلوله ای که محمد شلیک کرد به طور اتفاقی به یکی از همدستانش اصابت کرد و او را کشت.

بر اساس این گزارش، مهمت و دوست دیگرش با دیدن صحنه متواری شدند و یکی از همسایه های شاهد ماجرا به پلیس اطلاع داد. وقتی ماموران پلیس به خانه پدربزرگ رسیدند، جسد هر سه نفر را پیدا کردند و در جریان تحقیقات یکی از همسایه ها به پلیس گفت که محمد را در مسیر رفتن به خانه پدربزرگش دیده است. پلیس همچنین به محمد مشکوک شد و او را دستگیر کرد. بدین ترتیب نوه 16 ساله و دوستش در خانه ای در همان محله دستگیر شدند.

نوه 16 ساله در مصاحبه های پلیس گفت که من با دوستانم مشروب خوردم و در مورد پدربزرگم صحبت کردم و به آنها گفتم که من را دوست ندارد. سپس وقتی این اتفاق می افتد تصمیم می گیریم او را سرقت کنیم. بر اساس گزارش پلیس، دو متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند و به زودی تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرقت مرگبار جواهرات پدربزرگ با ۳ قربانی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرقت مرگبار جواهرات پدربزرگ با ۳ قربانی"، کلیک کنید.