سرنوشت اسکلت انسان کشف‌شده در بریانک چه شد؟

سرنوشت اسکلت انسان کشف‌شده در بریانک چه شد؟

سیمارتیکل:

کشف اسکلت انسان در برایان روز شنبه 18 تیرماه به قاضی محسن فکی بازپرس ویژه قتل های شعبه اول بازپرسی دادسرای امور جنایی اعلام شد. در ادامه قاضی آگاه تیم جنایی را برای بررسی موضوع به محل اعزام کرد. در بازرسی مشخص می شود که اسکلت انسان بریانک هنگام کار در یکی از خیابان های این محله توسط چند لوله کش کشف شده است. ظاهرا فردی که در حال عبور از محل بوده شروع به عکسبرداری کرده و بلافاصله به کلانتری محله بریانک اطلاع داده است. گزارش ها حاکی از آن است که اکنون جدای از ورود باند جنایتکار در این موضوع، مسیر پزشکی قانونی نیز برای این پرونده باز شده و تا چند روز دیگر نتایج نهایی برای مردم مشخص خواهد شد.

ماجرای کشف اسکلت انسان در بریانسک چه بود؟

ظاهراً کشف اسکلت انسان در برایان یک پرونده قدیمی و گرد و خاکی را از قفسه های آرشیو پلیس بیرون کشید. بلافاصله پس از اعلام این خبر، بازپرس اختیاری به تیم جنایی متشکل از کارشناسان پزشکی قانونی، شناسایی و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران دستور داد تا در محل حاضر شوند.

روزنامه مورد گزارش مفصل تری از این ماجرا منتشر کرده که در بخشی از آن آمده است، در تحقیقات اولیه، کارشناسان پزشکی قانونی و کارشناسان شناسایی تایید کردند که اسکلت متعلق به مردی است که سال ها پیش فوت کرده و به نظر می رسد بقایای یک مرد باشد. بدنی که تکه تکه شده است در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اداره دهم اطلاع پیدا کردند که اسکلت توسط چند لوله کش از عمق دو متری خارج شده است.

در ادامه بازپرس اختیاری از صاحب کارواش تحقیق کرد و گفت: این کارواش و مغازه های کنار آن تا دو سال پیش زمین خالی بود و حدود دو سال پیش بخشی از زمین را تبدیل کردیم. در کارواش استراحت کنید.” ما مشکل آب داشتیم، بنابراین برای رفع مشکل لوله کشی و آب حفاری کردیم و این اسکلت را پیدا کردیم.

در ادامه تحقیقات محلی و پرس و جوی کارآگاهان دستگاه های ذیربط مشخص شد زمینی که بقایای مثله شده پیدا شده حدود 20 سال پیش موضوع اختلاف چند شریک بوده و در در همان زمان، یکی از شرکا ناپدید شده بود، و یکی از آنها در مورد ناپدید شدن شکایت ثبت شد، اما بدون نتیجه و با گذشت زمان.

بنابراین بازپرس و تیم تحقیقات جنایی با این احتمال که اسکلت پیدا شده بقایای مردی باشد که 20 سال مفقود شده است، دستور شناسایی شکات و بستگان این مرد را صادر کردند تا شناسایی شود. آزمایش DNA در کشف هویت اسکلت ها مفید است. همچنین بازپرس جنایی دستور داد تا سایر مالکان زمین که با یکدیگر درگیری و اختلاف داشتند شناسایی و به تحقیق از آنها بپردازند.

اعلام نتایج پزشکی قانونی؛ به زودی

برخی اخبار حاکی از آن است که کشف اسکلت انسان در بریانسون که در افکار عمومی غوغا کرد، اکنون در مرحله پزشکی قرار دارد. قرار است بررسی دقیق اسکلت برای پزشکی قانونی انجام شود و احتمالا طی چند روز آینده نتایج سم شناسی و سایر آزمایشات اعلام خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرنوشت اسکلت انسان کشف‌شده در بریانک چه شد؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرنوشت اسکلت انسان کشف‌شده در بریانک چه شد؟"، کلیک کنید.