سقوط مرگبار زن 60 ساله به عمق 30 متری چاه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط یک زن 60 ساله به عمق 30 متری چاه در جنوب تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با سیمارتیکل. وی در تشریح این خبر گفت: حادثه سقوط به داخل چاه ساعت 17:09 امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان را از دو ایستگاه با تجهیزات ویژه و هواکش به محل اعزام کرد. این حادثه به خیابان مختاری شرقی اعزام شد.

وی از رسیدن آتش نشانان در عرض سه دقیقه به محل خبر داد و گفت: حضور آتش نشانان نشان داد که این حادثه در یک خانه دو طبقه قدیمی رخ داده و در حیاط خلوت چاه خشکی حفر شده است. حدود 30 متر. ظاهراً صاحبان این خانه قصد تخریب و نوسازی خانه را داشته و همچنین چاهی را برای آزمایش خاک حفر کرده اند. اما این خانه هنوز مسکونی بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط یک زن 60 ساله به داخل چاه 30 متری خبر داد و گفت: آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل و راه اندازی کارگاه امداد و نجات به عمق چاه رفتند. زن را از چاه بیرون آورد. متاسفانه با تحویل این مرد به اورژانس، مرگ وی اعلام شد.

ملکی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 18:24 به ماموریت خود پایان دادند و به ایستگاه بازگشتند.

وی با اشاره به این حادثه به مردم هشدار داد: اولین کاری که باید انجام شود این است که در مواقعی که کسی در محل زندگی نمی کند تا حد امکان خاک را آزمایش کرده و همچنین از پوشش مناسب برای چاه های این چنینی استفاده شود.

سقوط مرگبار زن 60 ساله در چاهی به عمق 30 متر

سقوط یک زن 60 ساله در چاهی به عمق 30 متر

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سقوط مرگبار زن 60 ساله به عمق 30 متری چاه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سقوط مرگبار زن 60 ساله به عمق 30 متری چاه"، کلیک کنید.