سیل و طوفان در شمال ایتالیا؛ شدیدترین بارندگیِ 170 سال اخیر در «میلان»+فیلم

سیل و طوفان در شمال ایتالیا؛ شدیدترین بارندگیِ 170 سال اخیر در «میلان»+فیلم

طوفان های شدید چند روز گذشته بارندگی های تاریخی و خسارات قابل توجهی را در شمال ایتالیا ایجاد کرده است.

به گزارش سیمارتیکل، مقامات محلی اعلام کردند که بارندگی در شهر “میلان” رکورد زده و بارندگی در این شهر در 170 سال گذشته بی سابقه بوده و باعث جاری شدن سیل و اختلال در سفر شده است.

بارش شدید باران باعث طغیان دو رودخانه در حومه شهر شده است.

خبرگزاری ایتالیایی “ANSA” گزارش داد که صدها هزار مشتری در برخی مناطق متاثر از طوفان بدون برق هستند، برخی از شهروندان در خانه های خود محبوس شده اند، سقف ها در اثر باد شدید کنده شده اند و خطوط برق در اثر سقوط درختان آسیب دیده است.

پارکینگ ها در برخی مناطق دچار آبگرفتگی شد و مسیولان از مردم خواستند در داخل خانه بمانند و سوار خودروهای خود نشوند. همچنین چندین ساختمان، آسایشگاه و مدرسه در معرض سیل تخلیه شده اند.

«راشا تودی» همچنین گزارش داد وزش باد شدید با سرعت 200 کیلومتر در ساعت، هفت واگن یک قطار باری چند تنی را در نزدیک شهری در منطقه لومباردی در شمال ایتالیا واژگون کرد.

رسانه ها به نقل از مقامات شهری گزارش دادند که این حادثه تلفات جانی نداشته است.

منابع ایتالیایی همچنین اعلام کردند که تلاش آتش نشانان و امدادگران در این روزها برای تخلیه مردم از مناطق سیل زده و کمک به آسیب دیدگان است.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیل و طوفان در شمال ایتالیا؛ شدیدترین بارندگیِ 170 سال اخیر در «میلان»+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیل و طوفان در شمال ایتالیا؛ شدیدترین بارندگیِ 170 سال اخیر در «میلان»+فیلم"، کلیک کنید.