شمار جان باختگان سیل مشهد افزایش یافت

شمار جان باختگان سیل مشهد افزایش یافت

اورژانس 115 و بیمارستان مشهد در آماده باش هستند

سیمارتیکل:

محسن داوری شامگاه چهارشنبه افزود: در حال جمع بندی تعداد کشته ها و مجروحان سیل امروز مشهد هستیم و پس از جمع بندی اطلاع رسانی می شود.

وی گفت: تاکنون جان باختگان سیل مشهد مربوط به پل الغبانال و خیابان سپه در منطقه سیدی است.

سید رضا عباسی نشابوری سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی ساعتی پیش در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در یک ساعت 38 میلی متر بارندگی در مشهد به ثبت رسید و سیل و آبگرفتگی در منطقه سیدی و خیابان سپه افزایش یافت. قابل توجه بود و مناطق سیل زده همچنان پابرجا هستند.

برخی منابع غیررسمی تعداد قربانیان سیل مشهد را بیش از 10 نفر اعلام کردند.

برخی از آنها هفت کشته گزارش کردند.

اورژانس 115 و بیمارستان مشهد در آماده باش هستند

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به بارندگی امروز و آبگرفتگی کانال، تمامی خدمات پزشکی و اورژانس 115 مشهد امشب برای امداد رسانی احتمالی به بیماران و مصدومان در آماده باش هستند.

محمد دهکانی افزود: از اوایل عصر امروز 9 ماموریت مرتبط با سیل در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام و 15 نفر در بیمارستان دانشگاه بستری و تحت مداوا قرار گرفتند.

7 نفر از این افراد مرخص شده اند، وی ادامه داد: هشت نفر دیگر نیز در مرکز درمانی تحت نظر هستند و در تلاش برای بهبودی کامل در اسرع وقت هستند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارایه خدمات درمانی به 17 شهرستان خراسان رجوی 80 درصد جمعیت 6 میلیون و 870 هزار نفری استان را پوشش می دهد و دانشگاه های علوم پزشکی وظیفه ارایه خدمات درمانی به جمعیت 17 شهرستان دیگر استان را بر عهده دارند. دانشکده های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت حیدریه و نشابور و تربتزم.

آخرین آمار سیل زدگان مشهد; 7 نفر تا ساعت 22 امشب

مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد: تاکنون 2 جسد از خودروی غرقاب در میدان بی بلاب مشهد خارج شده است. متاسفانه جسد یک مادر و چهار فرزند از یک منزل مسکونی در منطقه سیدی مشهد که بر اثر سیل آسیب دیده بود، بیرون آمدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شمار جان باختگان سیل مشهد افزایش یافت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شمار جان باختگان سیل مشهد افزایش یافت"، کلیک کنید.