ضرورت پیگیری امور مفقودان ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس

ضرورت پیگیری امور مفقودان ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با معاون بین المللی صلیب سرخ جهانی در خصوص لزوم پیگیری مسائل مفقودین هشت سال دفاع مقدس در ایران گفت و گو کردند. دفاع

به گزارش سیمارتیکل، دریادار حبیب الله سیاری که به عنوان نماینده کشورمان برای شرکت در کنفرانس امنیتی جیانگشان در پکن به چین سفر کرده است، در جریان حضور در پکن با پروفسور ژیل کاربونیر دیدار کرد.

در این دیدار بر نقش سازمان ملل متحد در برخورد با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و وضعیت آوارگان و قربانیان جنگ و همچنین نقش برجسته صلیب سرخ در ارائه حداقل حمایت های زندگی از جانباختگان جنگ تاکید شد. وی به اقدام موثر و انسان دوستانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوادث طبیعی اشاره کرد.

همچنین نقش تأثیرگذار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در کمک‌های بین‌المللی، ضمن آمادگی برای تبادل تجربیات در مقابله با بلایای طبیعی و تبادل و تامین تجهیزات و امکانات لازم مورد توجه قرار می‌گیرد.

از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه، لزوم پیگیری مسائل مفقودین جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

امیر دریادار سیاری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در اجلاس «صلح و امنیت جهانی» در رأس هیئتی و به دعوت مقامات عالی رتبه چینی به پکن سفر کرده است. .

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضرورت پیگیری امور مفقودان ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضرورت پیگیری امور مفقودان ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس"، کلیک کنید.