طرح درمان بیماران شکاف لب برای مجامع خیرین دیگر حوزه ها یک الگو است

طرح درمان بیماران شکاف لب برای مجامع خیرین دیگر حوزه ها یک الگو است

سیمارتیکل/لرستان استاندار لرستان گفت: طرح درمان رایگان بیماران شکاف لب یک الگوی مهم برای مجامع خیرین در دیگر حوزه هاست.

 ابوطالب شفقت بیست و پنجم خرداد در بازدید از آغاز طرح رایگان بیماران شکاف لب در مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر خرم آباد بیان کرد: امروز شاهد آغاز یک رویداد بسیار مهم سلامت در لرستان هستیم که به همت موسسه خیریه «مرهم» و مجمع خیرین استان اتفاق می افتد که در آن بیش از 60 نفر از کادر پزشکی که 20 نفر از آنها متخصص و جراح و 40 نفر همراهان پزشکی هستند مشارکت دارند. 

 وی اظهار کرد: امروز شروع اجرای این برنامه به مدت سه روز است و امیدواریم بتوانیم به بیش از یک هزار و 200 نفر متقاضی سراسر کشور و کشورهای همسایه ارایه خدمات صورت گیرد. 

استاندار تصریح کرد: پیش بینی شده که بتوانند تا 300 نفر جراحی و بقیه را بعد از کارهای اولیه در تهران درمان خواهند کرد. 

 شفقت با تشکر از مجمع خیرین «مرهم»، مجمع خیرین سلامت لرستان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، افزود: این کار اتفاق بسیار مبارکی بوده و در نوع خود کم نظیر است در دنیا که 60 نفر از کادر پزشکی پای کار بیایند و یک بیمارستان تجهیز و آماده برای ارایه این خدمت مردم باشد. 

 وی با تقدیر از کادر پزشکی و درمانی بیمارستان شهدای عشایر و پزشکان استان به واسطه انجام این عمل خیر، ادامه داد: این الگو در راستای فرمان مقام معظم رهبری است که هر وقت مشکل بزرگی را بخواهیم حل کنیم باید از طریق خود مردم حل کنیم، لذا این ترکیب پزشکان که در قالب مردمی بودن این اتفاق مبارک را انجام می دهند، جای تقدیر دارد و این اتفاق مبارک یک رکورد جهانی است.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرح درمان بیماران شکاف لب برای مجامع خیرین دیگر حوزه ها یک الگو است" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرح درمان بیماران شکاف لب برای مجامع خیرین دیگر حوزه ها یک الگو است"، کلیک کنید.