طوفان در آلمان خسارات برجای گذاشت

طوفان در آلمان خسارات برجای گذاشت

طوفان های شدید همراه با تگرگ و رعد و برق وضعیت بحرانی را در بخش هایی از آلمان ایجاد کرده است. برخی مناطق و شهرهای ایالت های «بایرن»، «نوردراین وستفالن» و «زاکسونی» دچار سیل شدند.

به گزارش سیمارتیکل، طوفان‌های قدرتمند بار دیگر بخش‌های وسیعی از آلمان را ویرانی به بار آورده است. در ایالت بایرن، پلیس و ادارات آتش نشانی بی وقفه کار می کنند.

رسانه های آلمان از صدها عملیات پلیس و خدمات آتش نشانی به ویژه در ایالت های بایرن، بادن-وورتمبرگ، نوردراین-وستفالن، نیدرزاکسن و زاکسن خبر دادند.

در بسیاری از موارد به دلیل بارندگی مداوم جاده ها پر آب شده اند. بنا بر گزارش ها، امدادرسانی و کمک های اضطراری به دلیل سقوط درختان به تاخیر افتاده است.

این طوفان بخش هایی از بادن-وورتمبرگ را نیز درنوردید. در کالو، در غرب اشتوتگارت، درختان سقوط کردند، جاده ها آب گرفتگی کردند و سقف ها در اثر تگرگ آسیب دید.

در لایپزیک، بعد از ظهر روز جمعه، 12 ژوئیه، بخش‌هایی از مناطق شهری دچار سیل شد. پارکینگ های زیرزمینی و یک مهدکودک در این شهر آب گرفتگی گزارش شده است.

جمهوری چک و اسلواکی نیز از طوفان و باران های شدید در امان نماندند. به دلیل سقوط درختان، تردد ریلی در بسیاری از نقاط این کشورها متوقف شده است.

طوفان و باران های سیل آسا در حال حاضر چالشی بزرگ در برخی مناطق آلمان است علیرغم طوفان شدید، تگرگ و باران سیل آسا، رسانه های آلمانی گزارشی از تلفات جانی نداشته اند. با این حال مردم آلمان هنوز خاطرات تلخ سیل سه سال پیش در این کشور را فراموش نکرده اند.

به گزارش دویچه وله، در تابستان سال 2021، سیل فاجعه باری در منطقه آرتال در ایالت راینلاند-فالتز در غرب آلمان رخ داد که منجر به کشته شدن 134 نفر و خسارات زیادی به ساکنان شد. این منطقه

بارش شدید باران شهرهای آلمان را تهدید می کند برخی از این شهرها تقریباً هر سال دچار سیل می شوند.

در برخی محله ها و مناطق شهری افزایش سطح آب های زیرزمینی ساختمان ها را با مشکل مواجه کرده است. در چند روز گذشته بیش از 40 خانه مسکونی در منطقه “لینند” شهر کلن آلمان بر اثر فشار آب زیرزمینی آسیب دیده است.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طوفان در آلمان خسارات برجای گذاشت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طوفان در آلمان خسارات برجای گذاشت"، کلیک کنید.