علی علیپور در پرسپولیس گم شده است!

علی علیپور در پرسپولیس گم شده است!

سیمارتیکل:

علی علیپور در تابستان امسال به پرسپولیس بازگشت که با تجربه آقای گلی از این تیم جدا شد. او البته در دیدارهای تدارکاتی عملکرد خوبی داشت و همه پرسپولیسی ها را به تکرار عنوان آقای گل امیدوار کرد اما در سه هفته ای که از مسابقات لیگ می گذرد، عملکرد خوبی نداشته است.

او اکنون در رتبه 24 یکی از برترین های لیگ است و به دنبال پایان دادن به روند گلزنی خود است. البته خود علیپور نمی خواهد دوران 170 روزه بدون گل خود را در بازی های رسمی تمدید کند، اما شرطش این است که آقای خثیر دوباره به کارش ادامه دهد.

علیپور که به عمق ماجرا پی برده بود، قبل از اینکه موضوع مورد انتقاد رسانه ها قرار گیرد، خود نیز با انتشار مطلبی به این واقعیت اعتراف کرد و قول داد تمام تلاش خود را برای بازگشت به روزهای اوج به کار گیرد. در بخشی از متن وی آمده است: به عنوان یک بازیکن خردسال و سرباز به این نام (پرسپولیس) با دوستان، هم تیمی ها و همرزمانم و کادر فنی که در میدان دارم، تمام تلاشم را برای سربلندی این تیم انجام خواهم داد. تمام توانم را به کار می گیرم تا توپ را از روی خط دروازه حریف بگذرانم، تلاش و کوشش هم تیمی هایم را به ثمر برسانم، اندکی تلاش و زحمات آنها را جبران کنم و شادی را به لبان شما مالکان بیاورم. باشگاه بزرگ پرسپولیس و من بی صبرانه منتظرم تا شادی را با شما جشن بگیرم و برای تمام آن لحظات ثانیه شماری می کنم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "علی علیپور در پرسپولیس گم شده است!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "علی علیپور در پرسپولیس گم شده است!"، کلیک کنید.