فصیحی بعد از حذف زودهنگام: از عملکردم راضی هستم!

فصیحی بعد از حذف زودهنگام: از عملکردم راضی هستم!

به گزارش خبرگزاری سیمارتیکل؛ فرزانه فصیحی امروز جمعه 21 مرداد در مرحله مقدماتی دوی 100 متر به همراه هشت دونده دیگر به رقابت پرداخت و در پایان در گروه هفتم قرار گرفت و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

فصیحی پس از پایان مسابقات در جمع خبرنگاران گفت: رقابت خوبی داشتم و از عملکردم راضی هستم.

وی افزود: دو دونده در گروه من مدعی قهرمانی و مدال آوری هستند. همچنین داور چند بار تمرکز ما روی خط شروع را به هم زد که عملکرد سه نفر دیگر را تحت تاثیر قرار داد.

دونده ملی پوش کشورمان با بیان اینکه در 50 متر ابتدایی از حریف خود جلو افتاد اما در نهایت عقب افتاد، بیان کرد: با این حال حریفانم جزو مدعیان قهرمانی بودند و در مترهای پایانی عملکرد بهتری داشتند.

فصیحی همچنین درباره مشکلی که چند هفته پیش در کمرش داشت، بیان کرد: بله، دیسک کمرم مشکل داشت اما سعی کردم هر طور شده سهمیه ایران را بگیرم. من با تلاش خودم این سهمیه را گرفتم و اگر نمی آمدم این سهمیه را به کسی نمی دادند.

وی درباره استفاده از تجربه حضور قبلی خود در المپیک نیز گفت: در گذشته در آسمان و فضا بودم اما این بار پخته تر عمل کردم و تمرکز بیشتری داشتم. از عملکردم در این دوره راضی هستم. فقط حضور در اینجا برای من یک برد بود.

فصیحی گفت: قدم اول را برداشتم و امیدوارم نسل آینده دختران بتوانند این راه را ادامه دهند.

تیم ملی دو و میدانی ایران تغییرات متعدد در مدیریت فدراسیون را بر عملکرد ورزشکاران موثر می داند و می گوید: این تغییرات به ورزشکاران این رشته آسیب می زند و اگر کسی بخواهد دوومیدانی را از این وضعیت خارج کند احسان است. حدادی که امیدوارم در ریاست جمهوری خود موفق باشد.

فصیحی با تاکید بر اینکه از عملکرد خود در المپیک پاریس راضی است، درباره حضور در المپیک بعدی گفت: اگر مردم از من حمایت کنند و حمایت کنند، حتما شرکت می کنم. برای رسیدن به این جایگاه خیلی زحمت کشیده ام و زحمات زیادی کشیده ام. امیدوارم بتوانم این روند را ادامه دهم و در دوره بعدی بمانم.

فرزانه فصیحی در پایان گفت: در چند سال اخیر با تلاش و سختی های خودم کارنامه خوبی را حفظ کرده ام و امیدوارم با ادامه این روند بتوانم شرایط بهتری را برای خودم رقم بزنم.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فصیحی بعد از حذف زودهنگام: از عملکردم راضی هستم!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فصیحی بعد از حذف زودهنگام: از عملکردم راضی هستم!"، کلیک کنید.