قتل مرد جوان با دسیسه شیطانی همسرش در تهران

قتل مرد جوان با دسیسه شیطانی همسرش در تهران

سیمارتیکل:

در اواخر دهه 1400، کارکنان امنیتی یکی از بیمارستان‌های تهران با تماس تلفنی به بازپرس ویژه قتل، مرگ مرد 35 ساله‌ای را در بستر بخش مراقبت‌های قلبی گزارش کردند و گفتند متوفی منتقل شده است. در این مرکز پزشکی برای سکته مغزی چند ماه پیش، اما درمان بی نتیجه بود

پدر مقتول مدتی پس از خاکسپاری به شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی مراجعه و از عروس سابقش شکایت کرد. وی گفت: بعد از از دست دادن فرزندم، عروسم با غریبه ای ازدواج کرد که از گذشته با او رابطه داشت. حتی قبل از این هم اختلاف عمیقی بین پسرم و همسرش وجود داشت. مرگ ناگهانی فرزندم بسیار مشکوک است.

با طرح شکایت و تشکیل پرونده، تیمی از با سابقه ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند و در اولین گام اطلاع پیدا کردند که متوفی و ​​همسرش با یکدیگر اختلاف دارند. رابطه خارج از ازدواج و بارها تهدید به کشتن یکدیگر.

در مرحله بعد تیم جنایی از طریق سامانه های فنی و اطلاعاتی متوجه شدند که زن جوان در زمانی که همسرش زنده بوده با مرد جوانی که حالا همسرش را ساخته و نقشه های جنایتی در فضای مجازی ایجاد کرده است، رابطه پنهانی داشته که همین کافی است. سرنخ هایی از متهمان پرونده موجود است.

تحقیقات تا مرداد 1403 ادامه داشت، کارآگاهان پس از کسب مجوز قضایی لازم از مراجع قضایی، زوج جوان را دستگیر و به زودی آنها را مورد بازجویی قرار دادند.

مرد جوان که در بازجویی منکر ارتکاب جنایت شده بود، با مشاهده شواهد و مدارک به جنایت هولناک اعتراف کرد: چند سال پیش با زن جوانی در فضای مجازی آشنا شدم و وقتی متوجه شدم او ازدواج کرده است، تصمیم گرفتیم با هم باشیم. کشتن شوهرش بعد ازدواج میکنی.

متهم ادامه داد: نقشه قبلی را انجام دادم و قرص کشنده را تهیه و به زن جوان دادم. او با ترفندهای مختلف به همسرش مواد مخدر داد و مرد جوان دچار حمله قلبی شد و چند ماه بعد روی تخت بیمارستان جان باخت. بعد از ارتکاب جنایت با هم ازدواج کردیم اما عذاب وجدان داشتیم.

در پی این اظهارات تکان دهنده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مامور شدند تا با تحلیل اطلاعاتی، تحقیقات خود را در این زمینه ادامه دهند.

به گزارش سیمارتیکل، با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی، متهمان برای روشن شدن ابعاد مخفیانه پرونده و تحقیقات جنایی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند. همچنان ادامه دارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قتل مرد جوان با دسیسه شیطانی همسرش در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قتل مرد جوان با دسیسه شیطانی همسرش در تهران"، کلیک کنید.