قیمت جهانی طلا نزولی شد؛ هر اونس 2413 دلار و 2 سنت – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

قیمت جهانی طلا نزولی شد؛ هر اونس 2413 دلار و 2 سنت - خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری سیمارتیکل به نقل از رویترز گزارش داد قیمت طلا در روز چهارشنبه کاهش یافت اما حدود 2400 دلار بود. سرمایه گذاران منتظر جزییات آخرین نشست فدرال رزرو آمریکا برای نشانه های جدید از زمان کاهش نرخ بهره هستند.

هر اونس طلا امروز با 0.33 درصد کاهش به 2413 دلار و 2 سنت رسید. قیمت آتی طلا در بازار کمیک نیویورک با 0.35 درصد کاهش به 2440 دلار و 50 سنت رسید.

برخی تحلیلگران معتقدند که سیاست کاهش ارزش ارزهای فیات که توسط ایالات متحده و کشورهای توسعه یافته به دلیل افزایش کسری بودجه اتخاذ شده است، از قیمت طلا حمایت می کند.

جزییات آخرین نشست فدرال رزرو آمریکا امروز منتشر خواهد شد. معامله گران در حال حاضر 64 درصد احتمال دارد که نرخ بهره را از سپتامبر کاهش دهند.

آخرین داده های اقتصادی ایالات متحده نشان می دهد که نرخ تورم در حال کاهش است، اما سیاست گذاران فدرال رزرو روز سه شنبه اعلام کردند که بانک مرکزی باید چند ماه دیگر صبر کند تا از روند نزولی نرخ تورم 2 درصدی بانک مرکزی مطمین شود. و سپس نرخ های بهره پایین تری را وارد کنید.

نرخ بهره پایین و بی ثباتی ژیوپلیتیکی طلا را به یک سرمایه گذاری جذاب تبدیل می کند.

طلا در حال حاضر حدود 2400 دلار ثابت است. اما افزایش قیمت این فلز گرانبها مستلزم کاهش ارزش دلار و افزایش بازده اوراق قرضه خزانه داری آمریکا یا تمایل به خرید آنها به عنوان پناهگاه امن است.

در بین سایر فلزات گرانبها، نقره با 0.7 درصد کاهش به 32.3 سنت دلار و پلاتین 0.22 درصد کاهش یافت و به 1052.75 دلار رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیمت جهانی طلا نزولی شد؛ هر اونس 2413 دلار و 2 سنت – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیمت جهانی طلا نزولی شد؛ هر اونس 2413 دلار و 2 سنت – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.