لزوم پرداخت تسهیلات به متقاضیان واحدهای تولیدی در کردستان – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

لزوم پرداخت تسهیلات به متقاضیان واحدهای تولیدی در کردستان - خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سیمارتیکل، علی نوری شامگاه شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار و 500 واحد تولیدی در بخش صنعت و معدن استان کردستان فعالیت دارند که 7,070 میلیارد ریال تسهیلات اعلامی برای بخش صنعت استان بوده است.

وی بیان کرد: در سال جاری از این میزان سه هزار و 200 میلیارد ریال تخصیص یافته و از این میزان نیز تاکنون 2 هزار و 500 میلیارد ریال پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان بر لزوم پرداخت تسهیلات به متقاضیان توسط بانک ها تاکید کرد و گفت: بانک ها موسسات خدماتی هستند که از مهمترین رسالت های آنها پرداخت تسهیلات به متقاضیان است.

نوری توسعه کردستان را مستلزم حمایت درست دانست و تصریح کرد: حمایت به موقع و درست باعث توسعه و پیشرفت کردستان می شود.

وی از تغییر رویکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از سال آینده خبر داد و گفت: در این کارگروه به موضوعاتی که در توسعه زیرساخت های مرزی، صنعتی و گردشگری اثرگذارند، پرداخته می شود.

بختیار خلیقی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان نیز از برگزاری 210 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد و اضافه کرد: در این کارگروه یک هزار و 885 پرونده بررسی و در نهایت سه هزار و 328 مورد تصویب شده اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم پرداخت تسهیلات به متقاضیان واحدهای تولیدی در کردستان – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم پرداخت تسهیلات به متقاضیان واحدهای تولیدی در کردستان – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.