لیست استخرهای ایران از لحاظ کیفیت و قیمت – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری سیمارتیکل، فهرست بهترین استخرهای ایران از نظر کیفیت و قیمت به معنای فهرست جامعی از بهترین استخرهای ایران است که توانسته اند از نظر کیفیت جایگاه خوبی در بین مردم کسب کنند. و قیمت در این میان می خواهیم علاوه بر مجموعه های آبی فهرستی از بهترین پارک های آبی ایران را به شما معرفی کنیم تا دست شما در انتخاب مجتمع های آبی باز باشد، در این صورت می توانید بهترین مقصد آبی خود را انتخاب کنید. فعالیت ها به لیست بهترین استخرهای ایران توجه کنید:

استخر برج میلاد; تهران

در ابتدای لیست بهترین استخرهای ایران می توان به استخر برج میلاد اشاره کرد که توانسته کیفیت خوبی را با قیمت مناسب ارائه دهد. این استخر دارای امکاناتی از جمله: جکوزی، سونا و سالن بدنسازی است که این مجموعه آبی را به یکی از بهترین گزینه های موجو در ایران تبدیل کرده است. همچنین منظره ای که از بالای برج میلاد تهران می بینید، بازدید از استخر را بسیار جذاب می کند

استخر فردوس; مردم

مجموعه آبی فردوس قوم می تواند یکی از آنها باشد بهترین استخر در قم او می دانست که به همان اندازه توانایی دارد استخر بلوار جمهوری قم مخاطبان زیادی را پوشش می دهد و مقصدی عالی برای کسانی است که می خواهند از لذت های آب لذت ببرند امکانات استخر عبارتند از: ماساژ ماهی، اتاق ماساژ مدرن و حرفه ای، استخر کودکان، بوفه و کافی شاپ، سونای خشک و بخار و آسانسور برای دسترسی به رختکن استخر.

استخر هتل اسپیناس پالاس; تهران

هتل اسپیناس پالاس را در ردیف دوم پیدا می کنیم بهترین استخر ایران مکان، زیرا دارای استخر بسیار باکیفیت هم با کیفیت و هم قیمت با توجه به امکانات مورد نظر می باشد. وقتی به استخر هتل اسپیناس پالاس تهران می روید، منظره زیبایی از رشته کوه های البرز را می بینید و جدای از این موارد، امکاناتی مانند: جکوزی، سونا و سالن بدنسازی دارید. برای تهیه بلیط استخر تهران می توانید از مجموعه کاخ اسپیناس دیدن کنید.

استخر هتل عباسی; اصفهان

مجموعه هتل عباسی به یکی از آنها تبدیل شده است بهترین استخر اصفهان مردم این شهر و گردشگرانی که از این شهر تاریخی دیدن می کنند. استخر هتل عباسی منظره بسیار جذابی دارد که می توانید در حین لذت بردن از آب از میدان نقش جهان لذت ببرید. مدیران این مجموعه سعی کردند معماری این استخر را به صورت سنتی و نزدیک به بافت تاریخی شهر اصفهان پیاده کنند. علاوه بر این، این استخر با کیفیت دارای امکاناتی مانند جکوزی، سونا و حمام سنتی می باشد.

استخر هتل هما; مشهد

هتل هما توانسته استخری باکیفیت را در مجموعه خود راه اندازی کند که از نظر استخر باکیفیت می تواند مردم شهر مشهد را تحت پوشش قرار دهد و این استخر می تواند مقصد مناسبی برای مشتریان و بازدیدکنندگان عزیز باشد. به همین دلیل می توان آن را گنجاند بهترین استخر مشهد معامله با بازدید از این هتل و قدم گذاشتن در استخر، منظره زیبایی از حرم مطهر امام رضا (ع) را خواهید دید. همچنین این استخر توانسته امکاناتی مانند جکوزی، سونا و سالن بدنسازی را برای مشتریان خود فراهم کند.

لیست استخرهای ایرانی بر اساس کیفیت و قیمت

استخر پارک ملی؛ تهران

این استخر در شهر تهران معروف به استخر باغ ملی تهران واقع شده است. تاریخچه این مجموعه آبی به دوره قاجار می رسد. این بدان معناست که ساختمان استخر در دوره قاجار ساخته شده است. فضای داخلی این استخر بسیار سنتی است و فضایی آرام و دلنشین را در اختیار بازدیدکنندگان ارمغان قرار می دهد. شاید این استخر با محله های دیگر تهران مثل افسری فاصله داشته باشد اما می توانید استخر در محله افسریح تهران موردی را که دسترسی بهتری دارد تهیه کنید و اوقات فراغت مناسبی را برای خود آماده کنید.

استخر یزدان; عجله

اگر می خواهید یکی را انجام دهید بهترین استخر کشور برو پیشنهاد می کنیم از مجتمع آبی یزدان رشت دیدن کنی. این استخر برای بازدیدکنندگان رشتی و مسافران گذرا از شهر رشت بسیار مناسب است. همچنین مدیریت مجموعه این استخر را برای مسابقات شنا آماده کرده است. به عبارت دیگر سیستم داوری الکترونیکی را در محیط استخر آماده کرده است تا شناگران بتوانند به گسسته ترین و استانداردترین شکل به رقابت با یکدیگر بپردازند. این استخر همچنین دارای امکانات دیگری از جمله: سونای خشک، سونای بخار، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، استخر آب سرد، آبشار و شبیه ساز باران می باشد.

استخر هتل بزرگ شیراز; شیراز

اگر یکی را می خواهید بهترین استخر شیراز بدانید اولین انتخاب شما استخر هتل بزرگ شیراز واقع در شهر بزرگ و تاریخی شیراز خواهد بود. پس از خروج از استخر هتل بزرگ شیراز، منظره ای شگفت انگیز از باغ های شیراز در مقابل شما نمایان می شود که همه را تحت تاثیر قرار می دهد. مسئولان مدیریت مجموعه سعی کرده اند معماری این مجموعه آبی را سنتی کنند تا بازدیدکنندگان را به خود جذب کند. این مجموعه آبی دارای امکانات بسیار خوبی از جمله: جکوزی، سونا، حمام سنتی است که توانسته رضایت بسیاری از مردم را به دست آورد.

لیست استخرهای ایرانی بر اساس کیفیت و قیمت

پارک آبی آریا مز البرز; بدهی

شاید پارک آبی آریا مز البرز به شکل استخر کرج بهترین استخر است نه، اما قطعا در این دسته قرار می گیرد بهترین پارک آبی ایران دانست چون توانست امکانات بسیار خوبی را برای مردم حاضر شهر کرج فراهم کند. شاید سال‌های زیادی از افتتاح این مجموعه نگذشته باشد، اما کیفیت مثال زدنی که به مخاطبان خود ارائه کرده، توانسته رضایت بسیاری را به همراه داشته باشد و مقصد مناسبی برای شهروندان کرجی و مسافران مسافر باشد.

استخر کیش; جزیره کیش

محل این مجموعه آب مرغوب در شهر کیش می باشد که از نظر کیفیت و قیمت می تواند توجه بسیاری را به خود جلب کند. زیرا کیفیت قابل قبولی را ارائه کرده است که با آن می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. این مجموعه آبی در نزدیکی ساحل قرار دارد که می توانید با این منظره زیبا غواصی کنید. این استخر همچنین دارای امکانات زیادی از جمله: جکوزی، سونا و پارک می باشد.

استخر پارک وانک; تهران

پارک ونک را همه تهرانی ها می شناسند و برخی از مردم ایران نیز به دلیل معروف بودن با نام این پارک آشنا هستند. استخر پارک ونک در کنار این پارک قرار دارد. با مراجعه به این استخر می توانید از منظره فضای سبز پارک نیز لذت ببرید چرا که منظره خوبی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می آورد. این پارک دارای امکانات فراوانی است که از جمله آنها می توان به جکوزی، سونا و سالن بدنسازی اشاره کرد. موقعیت مکانی این استخر دلیل بسیار موجهی برای تمایل بیشتر شهروندان تهرانی به بازدید از این مجموعه آبی است.

استخر هتل المپیک; تهران

هتل المپیک که یکی از باکیفیت ترین هتل های تهران محسوب می شود، استخری بسیار منحصر به فرد را در دل خود جای داده است. شاید بتوان این استخر را یکی از ایده آل ترین استخرها دانست. این استخر سابقه برگزاری مسابقات زیادی را دارد که شاید افراد را به استفاده از این استخر باکیفیت ترغیب کند. امکانات به کار رفته در این مجموعه بسیار کامل است و نیازی نیست برای پوشش نیاز خود به مجموعه آبی دیگری بروید.

این مطلب یک آگهی است و هیچ نظری در مورد محتوای خبرگزاری سیمارتیکل ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لیست استخرهای ایران از لحاظ کیفیت و قیمت – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لیست استخرهای ایران از لحاظ کیفیت و قیمت – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.