مرگ دردناک دختر در حمله سگ ولگرد

24 ساعت پس از مرگ دردناک کودک 5 ساله دژفولی که بر اثر حمله سگ و هاری جان خود را از دست داد، دختر 9 ساله دیگری نیز بر اثر حمله سگ در شهر نکا در بیمارستان جان باخت.

دختری در اثر حمله سگ ولگرد به شدت جان خود را از دست داد

سیمارتیکل:

14 خرداد دختر 9 ساله ای به نام جوهی برای گرفتن چیزی از خودروی پدرش در شهر نکا استان مازندران به بیرون از خانه اش رفت. هنوز در ماشین را باز نکرده بود که ناگهان سگی ولگرد به سمت او دوید و او را گاز گرفت. پدر و مادر زهی با شنیدن فریادها و گریه های او به سرعت خود را به کوچه رساندند و پس از اینکه دخترشان را از ناحیه پا، کمر و صورت به شدت مجروح کردند به بیمارستان منتقل کردند.

با وجود اینکه این دختر کوچولو واکسن هاری زده بود، جاهی به دلیل جراحات دو بار تحت عمل جراحی قرار گرفت. در این زمان او در بیمارستان بستری بود و خانواده اش برای نجات او دعا می کردند، اما جسد این دختر آلوده بود و مشکل زندگی او را تهدید می کرد. در این شرایط تلاش پزشکان برای رفع عفونت ادامه یافت اما علیرغم تلاش آنها، دختر کوچک سه شنبه گذشته جان باخت.

مرگ زهی در حالی اتفاق می افتد که یک روز پیش از آن، امیرحسین، کودک 5 ساله دژفولی، 31 روز پس از حمله سگ ولگرد به بیماری هاری تسلیم شد. همچنین هفته گذشته کودک دیگری به نام ابوالفضل ساکن روستای ده دلیان همدان بر اثر حمله سگ ها جان خود را از دست داد و تعداد قربانیان حمله سگ های ولگرد به کودکان در روزهای اخیر به 3 نفر رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرگ دردناک دختر در حمله سگ ولگرد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرگ دردناک دختر در حمله سگ ولگرد"، کلیک کنید.