مشارکت حداکثری در انتخابات پایه های انقلاب را مستحکم می کند – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

مشارکت حداکثری در انتخابات پایه های انقلاب را مستحکم می کند - خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سیمارتیکل، حجت‌الاسلام ابوالقاسم ابراهیمی نوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رودسر با اشاره به هفته قضائیه و شهادت دکتر بهشتی و۷۲ تن از یارانش اظهار کرد: شهید رئیسی به مانند شهید بهشتی در همه جا مبانی دین مبین اسلام و آرمان‌های انقلاب را مطرح می‌کردند و در هر جایگاهی از مظلوم دفاع می‌کردند.

حجت‌الاسلام السلام ابراهیمی نوری به دولت کانادا که سپاه را تروریست اعلام کرده اشاره و گفت: این دولت که خود دستانش به خون کودکان بیگناه آغشته است و به مردم سرزمینش رحم نمی‌کند و با این حجم کشتار رژیم وحشی صهیونیستی حمایت می‌کند از این دولت و مردم توقعی بیش از این نداریم که سپاه پاسداران ما را که در خط مبارزه با تروریسم است به عنوان تروریسم قلمداد کند.

امام جمعه رودسر به انتخابات اشاره و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری دشمنان را ناامید و پایه‌های انقلاب را مستحکم می‌کند و مانع تعرض دشمنان به کشور می‌شود.

حجت السلام ابراهیمی نوری با بیان اینکه مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد، ادامه داد: حضور در این رخداد مهم یک حق و تکلیف دینی است و موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت ادامه راه شهید رئیسی گفت: اکنون زمان انجام وظیفه با انتخاب نامزد اصلح رسیده تا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کنیم و این مهم بدون حضور آحاد مردم امکانپذیر نخواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت حداکثری در انتخابات پایه های انقلاب را مستحکم می کند – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت حداکثری در انتخابات پایه های انقلاب را مستحکم می کند – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.