مشتری جدید پرسپولیس پیدا شد!

مشتری جدید پرسپولیس پیدا شد!

به گزارش خبرگزاری سیمارتیکل؛ یک روز پس از اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر فروش باشگاه پرسپولیس و اعطای مجوز کارگزاری به بانک ملی ایران، اولین مشتری پرسپولیس برای خرید بخشی از سهام این باشگاه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش کریرا، سه اسپانسر قرمزپوشان که مسیولیت حمایت مالی قرمزها در این فصل را بر عهده دارند در جلسه رسمی با رضا درویش تایید کرده اند که می خواهند بخشی از سهام باشگاه پرسپولیس را خریداری کنند.

این شرکت اعلام کرده است که امکان خرید 80 درصد سهام وجود ندارد، اما حاضر است در اتحاد برای خرید سهام پرسپولیس شرکت کند، بنابراین گمانه زنی هایی در مورد احتمال خرید چیزی حدود 10 تا 17 درصد از اسپانسر وجود دارد. . پس از تشکیل خواهد شد.

در صورتی که این شرکت موفق به خرید 17 درصد از سهام پالفوشان شود، احتمالاً در هییت مدیره صاحب کرسی می شود، اما در عین حال باید مبلغ نسبتاً سنگینی نیز بپردازد.

از سوی دیگر نکته حایز اهمیت این است که وزارت ورزش موافقت خود را با خرید سهام پرسپولیس به صورت کنسرسیومی اعلام کرده است و همین موضوع احتمال اتحاد برای تصاحب مالکیت پرسپولیس را بالا می برد.

نکته مهم این است که احتمالا سهام پرسپولیس به بانک خصوصی واگذار می شود اما این احتمال وجود دارد که خریداران دیگری برای گرفتن بخشی از سهام وارد عمل شوند.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشتری جدید پرسپولیس پیدا شد!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشتری جدید پرسپولیس پیدا شد!"، کلیک کنید.