مقام روس مفقود شدن بالگرد حامل گردشگران را تایید کرد

فرماندار کامچاتکا ناپدید شدن یک بالگرد با 22 مسافر که بیشتر آنها توریست بودند را تایید کرد.

به گزارش سیمارتیکل، پیش از این مقامات محلی روسیه اعلام کردند که یک فروند هلیکوپتر Mi-8 با 22 مسافر که بیشتر آنها گردشگر بودند، در شبه جزیره کامچاتکا در شرق روسیه ناپدید شده است.

“ولادیمیر سولودوف” فرماندار کامچاتکا با تایید این خبر به خبرگزاری روسی “تاس” گفت: بعدازظهر امروز ارتباط با بالگرد Mi-8 که 19 مسافر و سه خدمه داشت قطع شد.

مقامات روسیه تایید کرده اند که هلیکوپتر حامل گردشگران ناپدید شده است

شبه جزیره کامچاتکا در شمال شرقی روسیه قرار دارد

سرویس اضطراری روسیه به تاس گفت: پیش از این گزارش شده بود که یک هلیکوپتر Mi-8 با سه خدمه و 19 مسافر اندکی پس از بلند شدن از آتشفشان واچکاجتس در کامچاتکا روسیه از رادار ناپدید شد.

Mi-8 یک هلیکوپتر دو موتوره است که در دهه 1960 طراحی شد. این هلیکوپتر به طور گسترده در روسیه و همچنین کشورهای همسایه و بسیاری از کشورهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

این هلیکوپتر مسافران را از سرچشمه آتشفشان باستانی واچکاز به منطقه ای از شبه جزیره می برد که به خاطر چشم اندازهای وحشی و آتشفشان های فعالش معروف است. به گفته مقامات، هلیکوپتر از آنجا به سمت شرق به سمت روستای نیکولاوکا (فاصله حدود 25 کیلومتری) در حرکت بود.

از سوی دیگر، وزارت اورژانس روسیه اعلام کرد که عملیات جستجو و نجات به دلیل مه شدید در منطقه با مشکل مواجه شده است.

هنوز اطلاعات بیشتری از وضعیت بالگرد و سرنشینان آن منتشر نشده است.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مقام روس مفقود شدن بالگرد حامل گردشگران را تایید کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مقام روس مفقود شدن بالگرد حامل گردشگران را تایید کرد"، کلیک کنید.