مورایس: برای هر اتفاقی در پایان فصل آماده ام/بابت دعوت نشدن رضاییان متاسفم

مورایس: برای هر اتفاقی در پایان فصل آماده ام/بابت دعوت نشدن رضاییان متاسفم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی با گل مانند فینال است و تیمی که برنده شود به فینال می رود. بنابراین ما نمی توانیم به نتیجه ای جز پیروزی نگاه کنیم. در این فصل فراز و نشیب های زیادی وجود داشت و در همه این موقعیت ها یک فرد مسیول وجود دارد. من مسیول هستم و برای هر اتفاقی در پایان فصل آماده هستم.

خوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین سپاهان و گل گهر گفت: ما خوش شانس هستیم که طبق قرعه کشی در خانه بازی می کنیم. ما مقابل تیم خوبی بازی می کنیم و باید بهتر از این تیم باشیم تا آنها را شکست دهیم. بازیکنان همچنین می دانند که این بازی مانند یک فینال است و تیمی که برنده شود به فینال خواهد رفت. بنابراین ما نمی توانیم به نتیجه ای جز پیروزی نگاه کنیم.

وی با امید به اینکه بازیکنانش در بهترین حالت خود باشند، افزود: ما به بهترین شکل ممکن برای این بازی آماده شده ایم و امیدوارم هواداران ما در کنار ما باشند. یک نفر مسیول تمام این موقعیت هاست و من مسیول هستم و در پایان فصل برای هر کاری آماده هستم.

سرمربی سپاهان درباره دعوت نشدن برخی بازیکنانش به تیم ملی تصریح کرد: در مورد فرشاد احمدزاده و میلاد زکی پور نمی توانم چیزی بگویم چون معمولا دعوت نمی شوند اما متاسفم که رامین رضایان به ملی پوشان دعوت نشد. تیم تیم او قبل از اعلام لیست تیم ملی با هت تریک یکی از بهترین نمایش های خود را به نمایش گذاشت. رامین یا هر بازیکنی باید به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام بگذارد. با این حال فکر نمی کنم اینطور باشد و امیدوارم دوباره به تیم ملی دعوت شود.

مورایس درباره فساد در فوتبال: نمی توانم چیزی بگویم. خوشحالم که کشورها و نهادهای نظارتی این مسایل را دنبال می کنند و به آن اهمیت می دهند. عدالت چیزی است که مردم دوست دارند. کشور باید به فکر عدالت باشد و مواردی از این دست ما را به کشور آینده تبدیل می کند. این مشکلات نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورها نیز وجود دارد.
وی درباره رفتار هواداران سپاهان گفت: واقعا تعجب نمی کنم. اتفاقات زیادی افتاده و امیدوارم فردا شاهد شگفتی های مثبت زیادی در سکوها باشیم.
موراییس در پاسخ به سوالی درباره جام ملت های اروپا گفت: می خواهم تیم ملی پرتغال قهرمان شود. آنها ستاره های زیادی دارند اما به عنوان یک تیم باید تمرکز بیشتری داشته باشند. در این فصل صحبت های زیادی در مورد ستاره ها مطرح شد، اما صحبت از تیم بودن است. تیم ملی پرتغال باید به این موضوع توجه و رسیدگی کند. البته تیم های بهتری هم هستند. فکر می کنم جام ملت های جالبی در پیش داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان درباره فاصله زمانی جام حذفی تا لیگ برتر گفت: به نظرم بهترین راه حل بود. ما روز فیفا را داشتیم، شهادت رییس جمهورمان را داشتیم. به نظر من این بهترین تصمیم بود. بازیکنان 4 تیم جام حذفی قربانی شدند زیرا باید آمادگی جسمانی بهتری داشته باشند.

به گزارش سیمارتیکل، منظور مورایس 4 تیم راه یافته به نیمه نهایی جام حذفی است که قربانی طرح ایجاد فاصله بین لیگ برتر و جام حذفی شدند چرا که بازیکنان باید بیشتر هزینه می کردند. زمان فیزیکی آماده سازی
پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مورایس: برای هر اتفاقی در پایان فصل آماده ام/بابت دعوت نشدن رضاییان متاسفم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مورایس: برای هر اتفاقی در پایان فصل آماده ام/بابت دعوت نشدن رضاییان متاسفم"، کلیک کنید.