نتایج متقاضیان باآزمون دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج متقاضیان باآزمون دانشگاه آزاد اعلام شد

سیمارتیکل:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبانی که انتخاب رشته کرده اند می توانند با وارد کردن کد ملی و کد دسترسی به نشانی www.azmoon.org، نتیجه انتخاب رشته خود را بررسی کنند.

ثبت نام در سامانه پذیرش انبوه از روز یکشنبه 22 سیمارتیکل آغاز می شود و پذیرفته شدگان می توانند با مراجعه به سامانه پذیرش انبوه به نشانی paziresh.iau.ir ثبت نام کنند.

توجه داشته باشید کلیه داوطلبانی که نتایج آنها در فرم ذخیره از روز شنبه 21 مهرماه لغایت 24:00 جمعه 27 مهرماه اعلام شده است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org آمادگی خود را جهت ثبت نام به صورت آنلاین ثبت نام کرده و رسید دریافت خواهند کرد. . .

عدم مراجعه به سامانه فوق در زمان اعلام شده به منزله انصراف از پذیرش است و پس از زمان اعلام شده هیچ درخواستی پذیرفته نخواهد شد. پس از پایان مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان قطعی، زمان و نحوه ثبت نام برای افرادی که فرم اعلام آمادگی را در تاریخ مقرر تکمیل کرده باشند، اعلام خواهد شد.

همچنین به اطلاع دعوت شدگان به مصاحبه فوریت های پیش بیمارستانی در مقاطع کاردانی و کارشناسی، مصاحبه رشته فوق در روز سه شنبه مورخ 4 سیمارتیکل پنجشنبه 5 مهرماه از ساعت 8 صبح برگزار خواهد شد. پذیرش واحد دانشگاهی از ساعت 12 ظهر به بعد. داوطلبان برای اطلاع از زمان و مکان دقیق مصاحبه به سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند. عدم حضور در زمان مقرر به معنای لغو پذیرش می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نتایج متقاضیان باآزمون دانشگاه آزاد اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نتایج متقاضیان باآزمون دانشگاه آزاد اعلام شد"، کلیک کنید.