نجات ۱۵ تن درپی نشت مواد سمی در خوابگاه دانشجویی

پس از انتشار بوی نامطبوع از خوابگاه دانشجویی به دلیل انتشار مواد سمی، آتش نشانان به 15 نفر امدادرسانی کردند.

به گزارش سیمارتیکل، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام کرد: ساعت 21:30 شب گذشته یک مورد نشت مواد سمی و بوی نامطبوع در سامانه 125 و به دنبال ستاد فرماندهی آتش نشانی ایستگاه های 40 و 18 و با یک دستگاه خودروی حامل ماسک تنفسی گزارش شد. . و تیم همت ایستگاه یک که برای مقابله با حادثه شیمیایی به محل حادثه در خیابان دره آچر (امروز)، خیابان زرتشت غربی اعزام شدند.

آتش نشانان با حضور در محل حادثه در یک ساختمان چهار طبقه که به عنوان خوابگاه دانشجویی استفاده می شد، به دلیل وجود مواد سمی در محوطه خوابگاه، افراد محبوس شده از ساختمان خارج شدند.

با تخلیه دانش‌آموزان از ساختمان، مشخص شد که برخی از نجات‌یافته‌ها دچار مسمومیت جزئی شده‌اند و نیروهای آتش‌نشانی آنها را برای معاینه پزشکی به امدادگران اورژانس در محل تحویل دادند. خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از دانش آموزان آسیب جدی وارد نشد.

آتش نشانان پس از ایمن سازی محل ماموریت خود را به پایان می رسانند.

15 نفر پس از نشت سمی در خوابگاه دانشجویی در حال نجات هستند

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نجات ۱۵ تن درپی نشت مواد سمی در خوابگاه دانشجویی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نجات ۱۵ تن درپی نشت مواد سمی در خوابگاه دانشجویی"، کلیک کنید.