نظر علیرضا پناهیان درباره ترانه‌های کره‌ای

نظر علیرضا پناهیان درباره ترانه‌های کره‌ای

سیمارتیکل:

علیرضا پناهیان با اشاره به اینکه جوانان باید از سنگرهای شیعه به سمت تشیع در سراسر جهان هدایت شوند، تصریح کرد: به جای اینکه دختر و پسرمان را با آهنگ های کره ای آشنا کنیم، برای امام حسین (ع) در وسط اروپا کلیپ و نوحه بسازیم. آموزش برای انجام و آمریکا ما باید به فکر شیعه جهانی باشیم، شیعه درون قلعه دیگر جوابگو نیست.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در مراسم عزاداری شهادت امام حسن اصغری (ع) که در سالن شهید ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد، شهادت امام حسن اصغری (ع) مقبول است. دوران غیبت امام زمان (عج) آغاز می شود: وقتی امام پشت پرده سحر رفت، باید معلم دین را بشناسند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه امام حسن اصغری(ع) بر اساس نظر کارشناسی وظیفه حفظ دین را به ما محول کردند، گفت: همانطور که همه علوم به متخصص نیاز دارند، دین نیز نیاز به متخصص دارد. چون امروز امام معصوم بالاتر از سرما نیست.

وی گفت: طبق وصف پیامبر(ص) زمانی فرا می رسد که میلیون ها زائر در کربلا حضور خواهند داشت.

استاد میدان تاکید کرد: امام حسن اصغری(ع) وظیفه تشخیص عالم خیر و شر و زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) در عالم همه بشریت را بر عهده گرفت. خود مؤمنان.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان کاشان را یکی از شهرهای مهم معنوی و استانی کشور خواند و گفت: سند ایران شیعه در کاشان زمان امام باقر(ع) به درخواست مردم است. امام محمد بکر (علیه السلام) کاشانی فرزندشان را برای گسترش دین در آن منطقه فرستاد.

وی از کاشان به عنوان سند عقاید شیعه مؤمنان ایران یاد کرد و گفت: در زمان امام صادق(ع) مکان باز بود اما در زمان امام باقر(ع) فرزندش را با وجود محدودیت های فراوان فرستاد. . در کاشان و همینطور در همین منطقه به شهادت رسید.

این استاد حوزه علمیه گفت: کاشان باید در تبلیغ دینی بهتر از سایر شهرهای کشور باشد زیرا بیشترین تعداد متدینین را دارد.

او می‌گوید اگر امروز جهانی فکر نکنیم، دچار فساد می‌شویم و ادامه می‌دهیم: امروز باید حرف دین را به گوش دختران و پسران جوان دنیا برسانیم که آماده پذیرش ما هستند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه شیردهی برای حضرت زینب(س) بهتر است، اما باید خیمه حضرت زینب(س) را به همه بانوان فرانسه که تشنه ترند معرفی کنیم، گفت: زنان دختر در فرانسه و غرب. کشورها درک می کنند که جهان در حال پایان است.

وی با اشاره به اینکه باید به فکر شیعه جهانی باشیم، خاطرنشان کرد: شیعه دیگر در قلعه ها جواب نمی دهد، امروز از همه دنیا می پرسند حسین کیست که به دنیا هجوم آورد، از این رو به زبان های مختلف نوحه سرایی می شود. خواندنی که همه دنیا باید بخوانند

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه جوانان سنگرهای شیعه باید به تشیع در سراسر جهان منتهی شوند، تصریح می کند: به جای اینکه پسران و دختران ما را با آهنگ های کره ای آشنا کنند، برای امام حسین (ع) نماهنگ و نوحه می سازند. وسط اروپا و بیایید آمریکا را آموزش دهیم.

وی با بیان اینکه باید در مراسم مذهبی، نوحه ها، منابر و معارف دینی جهانی باشیم و ادامه دهیم، گفت: هیئت های مذهبی و انقلابیون به جای رقابت در شهر و محله خود به فکر جهانی شدن شیعه و اهل بیت علیهم السلام باشند. اتحاد و همدلی.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با اشاره به اینکه باید به فکر وظایف جهانی خود باشیم، گفت: هیئت مذهبی کشورمان در اربعین حسینی برای تاثیرگذاری و انتقال بهتر فرهنگ اهل بیت(ع) در عراق پیاده روی می کنند. امام حسین (ع) را به زبان های خارجی معرفی کنید و سخنرانی کنید.

وی با اشاره به اینکه دنیا از عدم کنترل حجاب خسته شده است، گفت: باید الگوهای حجاب اسلامی را به جهانیان ارائه کنیم.

امام زمان(عج) به ما یادآوری می کند که دنیا را آماده کنیم: با توجه به اینکه امام حسن اصغری(ع) مسئولیتی جهانی به ما داده است، باید مردمی با فرهنگ جهانی تربیت کنیم.

وی عنایت ویژه امام حسن اصغری(ع) به مردم کاشان را برشمرد و گفت: مسجدی که به دستور امام حسن اصغری(ع) در روستای رهک کاشان ساخته شد، گواه این مطلب است.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با اشاره به اینکه فیلم ها و صوت های نمایندگان مذهبی کاشان باید به اروپا پخش شود، گفت: به جای تماشای فیلم و موسیقی اروپایی با موبایل، فیلم عزاداری بگیریم. اعزام امام حسین (ع) به اروپا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نظر علیرضا پناهیان درباره ترانه‌های کره‌ای" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نظر علیرضا پناهیان درباره ترانه‌های کره‌ای"، کلیک کنید.