نویدکیا: با قدرت برای حضور در فصل جدید آماده می‌شویم

نویدکیا: با قدرت برای حضور در فصل جدید آماده می‌شویم

به گزارش خبرگزاری سیمارتیکل؛ محرم نویدکیا در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه مس رفسنجان گفت: پس از گذشت چند روز از پایان فصل، فکر می کنم همه ما به کمی استراحت نیاز داشتیم و اکنون زمان آن رسیده که کارمان را برای یک ماجراجویی جدید آغاز کنیم.

وی ادامه داد: در فصل نقل و انتقالات طبیعی است که هر مربی یا بازیکنی پیشنهاداتی داشته باشد اما اولویت من این است که کارهای ناتمام خود را در مسه انجام دهیم و به هواداران، مردم عزیز رفسنجان، بازیکنان خوب، مدیرعامل و اعضای تیم احترام بگذاریم. باشگاه ما فصل سختی را با هم گذراندیم، من به قراردادم پایبند خواهم بود و با هم فصل جدید را با قدرت آغاز خواهیم کرد.

نویدکیا گفت: باید بگویم با وجود همه سختی ها فضای بسیار خوبی داشتیم و برای اولین بار با هم به فینال جام حذفی رسیدیم. ادامه این مسیر می تواند برای همه ما بسیار جذاب و لذت بخش باشد به شرطی که برای فصل جدید به خوبی آماده شویم.

سرمربی مس رفسنجان افزود: از آقای مدرس خبانی مدیرعامل محترم شرکت مس و جناب آقای انارکی نماینده محترم رفسنجان که در جلسه ای مشترک توجه و حمایت خود را از تیم نشان دادند تشکر می کنم. مدیرعامل باشگاه. درخواست من در این جلسه مبلغ قرارداد و اینها نبود.

ما فقط از شرکت درخواست کرده ایم که در این فصل همه چیز را به صورت منظم و حرفه ای دنبال کند و به تعهدات خود به موقع و طبق برنامه عمل کند و بدهی های فصل قبل را نیز پرداخت کند تا شاهد نباشیم. برخی از مسائل گذشته و آرامش مورد نیاز در این فصل به خوبی مورد بحث قرار گرفته است.

مس رفسنجان با حمایت شرکت باید به ساختاری باثبات و حرفه ای و آرامش نسبی برسد تا در این مسیر موفق شود و با حمایت هوادارانش به دستاوردهای بزرگی دست یابد.

نویدکیا در پایان گفت: با توجه به مذاکراتی که با مدیرعامل باشگاه آقای پورمحمدی داشتیم و لیستی که به ایشان ارائه دادم، با هماهنگی کامل روند نقل و انتقالات ما آغاز می شود و سعی می کنیم ساختار اولیه را حفظ کنیم. و در پنجره تابستانی تیم را برای حضور قدرتمند در فصل تقویت کنیم.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نویدکیا: با قدرت برای حضور در فصل جدید آماده می‌شویم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نویدکیا: با قدرت برای حضور در فصل جدید آماده می‌شویم"، کلیک کنید.