نکونام با کنفرانس مطبوعاتی حال نمی کند

نکونام با کنفرانس مطبوعاتی حال نمی کند

سیمارتیکل:

مهدی هاشمی نسب سرمربی استقلال پس از غیبت نکونام در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان در نشست خبری شرکت کرد.

هاشمی نسب در ابتدای دیدار با مس رفسنجان گفت: بسیار خوشحالم که در سال جدید در خدمت شما هستم. ما مقابل تیم محترمی بازی می کنیم و نمی توانیم کیفیت آنها را از نتایجی که در شش بازی اخیر گرفته اند درک کنیم. مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است که در 6 هفته گذشته شکست نخورده است و می دانیم بازی سختی خواهیم داشت. به هر حال ما حتی مقابل این تیم جام حذفی را هم نبردیم. ما به تعدادی از بازیکنان خود استراحت دادیم و خستگی ناشی از بازی های فشرده به قیمت آن بازی در جام حذفی مقابل میس تمام شد.

وی افزود: هر چه به پایان لیگ نزدیکتر شویم، بازی هایمان سخت تر می شود. ما در این دیدار به سه امتیاز نیاز داریم. تیم ما بعد از تعطیلات خیلی خوب تمرین کرد. این اولین بازی سال جدید است و امیدوارم تا قبل از عید تیم ما بتواند این روند را ادامه دهد. ما هم برای سه امتیاز این بازی تلاش می کنیم. با توجه به اینکه تیم برتر هستیم، تیم های دیگر با تلاش و انگیزه مضاعف مقابل ما قرار می گیرند. به هر حال امیدوارم بازی خوبی باشد. بعد از آخرین بازی در 27 مارس مقابل هاوتر، به تعطیلات رفتیم و تمرینات خود را از 5 آوریل آغاز کردیم. دو بازی دوستانه انجام دادیم. خدا را شکر بازیکنان آماده هستند. تمریناتمان را در تهران انجام دادیم و حالا منتظر اولین بازی خود هستیم و کار خاصی انجام ندادیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی در مورد سبک بازی هجومی این تیم گفت: سال گذشته هم از سبک بازی استقلال بسیار خوشحال بودند. استقلال پارسال زیبا بازی کرد اما متاسفانه در اواخر فصل اتفاقی نیفتاد. ما دوست داریم اینطوری بازی کنیم اما انشاالله در پایان فصل بتوانیم جام قهرمانی را کسب کنیم. البته نه جامی که بعضی از دوستان به ما فشار می آورند که استقلال قهرمان شود. ما به کسی قول ندادیم فقط قول دادیم با تمام توان برای باشگاه و هواداران می جنگیم.

وی ادامه داد: برخی افراد ظاهرا دوست که دشمن اصلی ما هستند می گویند استقلال باید قهرمان شود. نه نیازی نیست ما با توجه به منابع و بازیکنان خود می جنگیم. اگر اینجا در جدول هستیم به خاطر تلاش فوق العاده بازیکنانمان است. آنها فراتر از توان خود کار کردند. هم بازیکنان، هم کادر فنی، هم کادر پزشکی، هم تدارکات، هم ماساژورها و هم همه عوامل تیم تلاش کرده اند. مطمین باشید در این هفته نهم نیز مانند هفته اول برای آنها می جنگیم و می جنگیم. اگر حق و سهم ماست، حتی با این برد اقتصادی و این شکل از مسابقه، به سه امتیاز راضی هستیم و به امید خدا به قهرمانی جام قهرمانی و از این سبک بازی هم راضی هستیم. هواداران مطمین باشند که با جان و دل برای آنها می جنگیم و امیدوارم به نتیجه برسد.

هاشمی نسب درباره شکست استقلال مقابل مس در جام حذفی گفت: خستگی ناشی از فشار مسابقات لیگ ما را مجبور به آن بازی کرد. باید به چند بازیکن استراحت بدهیم. البته نباید از کیفیت تیم مس رفسنجان غافل شد. آنها گروه خوبی هستند که ما با آنها با احترام برخورد می کنیم. می دانیم که آنها تیمی با کیفیت هستند. سعی می کنیم در هر مسابقه سه امتیاز را بگیریم، حریفان هم سخت تلاش می کنند و تلاش می کنند. من چند روز پیش گفتم از نظر فنی بازی را واگذار نکردیم، وضعیت تیم ما آنطور که می خواستیم نبود. اما باید به تیم مس رفسنجان احترام گذاشت. یک سری صحبت ها وجود دارد که اگر در پایان بازی عمری باقی بماند، می گوییم که آیا از آن شکست درس گرفته ایم یا نه.

سرمربی استقلال درباره غیبت های مکرر نکونام در نشست های خبری اینگونه توضیح داد: داشتم با دوستانم صحبت می کردم و گفتم شاید او از نشست خبری خوشش نمی آید اما من شما را دوست دارم و دوستتان دارم و علاقه مند به شرکت هستم.

دستیار نکونام درباره اینکه آیا عدم حضور سرمربی استقلال در نشست خبری بی احترامی محسوب می شود، گفت: نمی توان آن را بی احترامی نامید. چند بار در نشست های خبری حاضر شده است، می توانید از او بپرسید که چرا در کنفرانس هایش شرکت نمی کند؟ حتی زمانی که در نساجی و فولاد بود، در برخی کنفرانس ها شرکت نمی کرد، اما هرگز از او نپرسیدید که چرا در کنفرانس های خبری شرکت نمی کنید! حقیقت این است که نمی دانم چرا، اما مطمینم که او همیشه برای اهالی رسانه احترام خاصی قایل است، اما نمی دانم چه بگویم. مهم این است که من شما را دوست دارم و در این جلسات شرکت می کنم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نکونام با کنفرانس مطبوعاتی حال نمی کند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نکونام با کنفرانس مطبوعاتی حال نمی کند"، کلیک کنید.