هزینه حسن یزدانی در پاریس/ جریمه تتوی «خون‌آشام»

هزینه حسن یزدانی در پاریس/ جریمه تتوی «خون‌آشام»

ورزش امروز ایران و جهان درگیر اتفاقات و مسائل مختلفی بوده است که گزیده ای از این اتفاقات و حوادث در این گزارش آمده است.

به گزارش سیمارتیکل، پیتسو موسیمانه سرمربی جدید استقلال، معتبرترین سرمربی آفریقایی قاره آفریقا در رده باشگاهی است. او همچنین در جام باشگاه های جهان دو مدال برنز کسب کرد، عنوانی که کمتر مورد توجه قرار گرفته است. اما یک پروژه شکست خورده و یک پروژه نیمه کاره آسیایی، موسیمانه را دچار تردید کرد.

سهرابیان 6 ماه محرومیت و جریمه نقدی به دلیل کمک به فوتبال سهرابیان

کمیته اخلاق نظر خود را درباره آرمین سهرابیان اعلام کرد.

کمیته اخلاق پس از بررسی دفاعیات آرمین سهرابیان اعلام کرد: بر اساس مواد 2، 3، 4، 5، 15، 33، 37، 38، 39 و 63 آیین نامه اخلاقی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران صادر شد. شش میلیارد ریال جریمه نقدی عنوان حمایت از فوتبال پایه در سه جزیره (ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک در خلیج فارس)، هیئت فوتبال جمهوری اسلامی ایران به مدت شش ماه تعلیق شد. هر نوع فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی تا یک سال تعهد ممنوع است.

نتایج هفته چهارم والیبال/ عطایی برد، شهداب باز هم شکست، باران دردسرساز شد!

لیگ برتر والیبال چهارمین هفته خود را با برتری مدافع عنوان قهرمانی پشت سر گذاشت.

هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان روز یکشنبه 8 مهرماه با برگزاری 6 دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، یزد، سیرجان، نور و مشهد برگزار شد.

جدایی قریب الوقوع وحید شمسایی از تیم ملی فوتسال

طبق پیگیری های ایسنر، فدراسیون فوتبال با توجه به عملکرد ضعیف وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در جام جهانی به دنبال پایان همکاری با وی است.

فدراسیون کشتی برای عمل جراحی حسن یزدانی در فرانسه چقدر هزینه کرد؟

حسن یزدانی دارنده 10 مدال جهانی و المپیک توسط یکی از برترین جراحان شانه فرانسه با هزینه فدراسیون کشتی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

نقل قول تکان دهنده از ورزشکار ملی پوش دوومیدانی: شب ها با کوله بار مدال نگهبانی می دهم.

این ملی پوش دوومیدانی پس از اعلام بازنشستگی اجباری خود از این رشته اظهارات تکان دهنده ای را بیان کرد و دلیل این تصمیم خود را بیکاری و درآمد نداشتن و بی توجهی مسئولان ورزشی عنوان کرد.

رکوردی خاص و تاریخی برای لئو مسی

لیونل مسی اولین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است که پیراهن دو باشگاه مختلف را بر تن می کند تا به عنوان بهترین گلزن انتخاب شود. او همچنین بهترین گلزن تاریخ تیم ملی آرژانتین است.

هت تریک مسی و حضور اینترمیامی در جام باشگاه های جهان

اینترمیامی در دیداری که لیونل مسی هت تریک کرد و لوئیس سوارز دبل کرد، اینترمیامی به پیروزی پر گل دست یافت.

السعد با دو غایب عمده مقابل پرسپولیس حاضر می شود

السد قطر برای دیدار حساس مقابل پرسپولیس دو بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد. به گزارش روزنامه قطری، السعد در آستانه بازی با پارسی ها در شرایط خوبی قرار دارد.

پرسپولیس – غرافه در کشور سوم

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه در کشور ثالث میزبان تیم قطری در لیگ برتر آسیا خواهد بود.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هزینه حسن یزدانی در پاریس/ جریمه تتوی «خون‌آشام»" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هزینه حسن یزدانی در پاریس/ جریمه تتوی «خون‌آشام»"، کلیک کنید.