هوای تهران قرمز شد

هوای تهران قرمز شد

سیمارتیکل:

بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در پی افزایش دما، میانگین کیفیت هوای پایتخت اکنون ۱۷۱ و «ناسالم برای تمام سنین» است و به شهروندان توصیه می‌شود از حضور در فضای باز خودداری کنند.

همچنین شاخص کیفیت هوا در 24 ساعت گذشته 171 و وضعیت قرمز است.

بر اساس اطلاعات مرکز سنجش کیفیت هوای تهران، 3 ایستگاه سوهانک (منطقه 1)، گلبرگ (منطقه 8) و ایستگاه باران (منطقه 7) در وضعیت بنفش (بسیار ناسالم) و 7 ایستگاه در وضعیت قرمز و ناسالم قرار دارند. همه گروه های سنی و سایر مناطق به رنگ های نارنجی و زرد هستند.

شهروندان تهرانی از ابتدای امسال تاکنون 5 روز هوای پاک، 97 روز هوای سالم، 27 روز هوای ناسالم برای گروه های سنی حساس و 2 روز هوای ناسالم برای همه گروه های سنی جامعه تنفس کرده اند.

در سال گذشته بر اساس تعداد روزهای شاخص آلودگی، در مجموع 10 روز هوای پاک، 236 روز هوای قابل قبول، 107 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس و 12 روز هوای ناسالم برای همه گروه ها ثبت شد. فایل شاخص آلودگی هوای پایتخت.

شاخص کیفیت هوا معیاری از کیفیت هوا و ارتباط آن با سطح سلامت انسان است که از 0 تا 50 برای شرایط پاک یا سبز، 51 تا 100 برای شرایط قابل قبول یا زرد و 101 تا 150 برای شرایط ناسالم متغیر است. گروه حساس یا نارنجی، 151 تا 200 یا قرمز در شرایط ناسالم برای همه، 201 تا 300 در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و 301 تا 500 در شرایط خطرناک یا بنفش.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هوای تهران قرمز شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هوای تهران قرمز شد"، کلیک کنید.